Site icon IAS

קתאי פסיפיק מצטרפת ל"איזי ג'ט עולמי"

מטוס איזיג'ט צילום יח"צ

איזי ג'ט וקתאי פסיפיק מכריזות על שיתוף פעולה במסגרת המיזם "איזי ג'ט עולמי".אותו מובילה איזי ג'ט. המיזם מאפשר ללקוחות איזי ג'ט להזמין טיסות המשך ארוכות-טווח ליעדים שונים ברחבי העולם עם חברות תעופה שותפות. בשבועות הקרובים יחל קו לונדון-הונג קונג להיות זמין מנמל התעופה גטוויק שבלונדון, במסגרת שיתוף הפעולה עם קתאי פסיפיק.

שיתוף פעולה זה מאפשר לצרכן לרכוש את שתי הטיסות באתר איזי ג'ט, שאף לוקחת אחריות במקרה של איחור בטיסה ועל הקונקשן לטיסת ההמשך.

מיזם "איזי ג'ט עולמי", שהחל לפעול מספטמבר 2017, וחברות תעופה נוספות מצטרפות מדי שנה. לאיזי ג'ט נוכחות בולטת בנמלי התעופה המרכזיים של אירופה יותר מכל חברת תעופה אחרת, עובדה שהופכת את החברה לשותפה עסקית אטרקטיבית במיוחד עבור חברות המפעילות טיסות ארוכות-טווח. המיזם פתח בפני איזי ג'ט שוק של 70 מיליון לקוחות ברחבי העולם.

מטוס איירבס A350-1000 של קתאי פסיפיק. צילום יח”צ

יוהאן לנדגרן, מנכ"ל איזי ג'ט אמר: "איזי ג'ט עולמי, המיזם הייחודי של איזי ג'ט, צובר תנופה משמעותית. חודש דצמבר 2018 היווה שיא בטיסות המיזם ונראה שגם ינואר 2019, מתאפיין בגידול דומה, עם טיסות המשך מנמלי התעופה טגל בברלין וגטוויק בלונדון. אנו שמחים מאוד לקבל את פני קתאי פסיפיק לשורותיו ואנו בטוחים שהיא תהווה חיזוק משמעותי למיזם עבור לקוחות המחפשים דרך קלה ופשוטה להתחבר בין אירופה, המזרח הרחוק ועוד. אנו נמשיך לצרף חברות תעופה נוספות ברחבי העולם במהלך 2019 כמו גם להרחיב את המיזם לנמלי תעופה נוספים ברחבי אירופה".

קתאי פסיפיק, מצטרפת לחברות תעופה נוספות לטיסות ארוכות-טווח כמו האמירויות, וירג'ין אטלנטיק, נורוויג'ן, ווסטג'ט וסינגפור איירליינס, שכבר הצטרפו למיזם.

איזי ג'ט עולמי מופעל כיום ב-11 נמלי תעופה ברחבי אירופה, כולל אמסטרדם, ברצלונה, פריז CDG ואורלי, אשר נוספו לגטוויק שבלונדון, מלפנסה שמילאנו, טגל בברלין ומרקו פולו בונציה. המשמעות היא שיותר ממחצית הטיסות של איזי ג'ט ו-53 מיליון לקוחותיה בשנה יכולים להתחבר לטיסות המשך לטווחים ארוכים עם חברות תעופה אחרות בהזמנה אחת באמצעות פורטל ההזמנות הדיגיטלי של איזי ג'ט easyJet.com.

הטכנולוגיה בבסיס "איזי ג'ט עולמי" מתאפשרת באמצעות שיתוף הפעולה הטכנולוגי בין איזי ג'ט לחברת Dohop.

החברה, שפועלת מישראל מנובמבר 2009, מפעילה קווים בין תל אביב ל- 16 יעדים באירופה: לונדון (לוטון), לונדון (גאטוויק), לונדון (סטנסטד), מנצ'סטר, בזל, ז'נבה, ברלין (שונפלד), ברלין (טגל), פריס, אמסטרדם, מילאנו, ונציה, נאפולי, בורדו, ליון וניס.

Exit mobile version