Site icon IAS

קתאי פסיפיק חוזרת לצ'נאי וקולומבו

מטוס קתאי פסיפיק. צילום יח"צ

קתאי פסיפיק (Cathay Pacific) הודיעה על חידוש טיסותיה לצ'נאי שבהודו ולקולומבו בסרי לנקה, בפברואר 2024, זאת לאחר שהטיסות לשני היעדים הופסקו בעקבות מגפת הקורונה. קתאי מרחיבה בהדרגה את רשת קווי התעופה כשלאחרונה חידשה את הטיסות ליוהנסבורג.

"הביקוש לטיסות נשאר גבוה כשנכנסנו לחודש השני של עונת השיא המסורתית של חודש אוגוסט. המשכנו להגדיל את תדירות הטיסות שלנו כדי לספק את הביקוש החזק. חידוש הטיסות ליוהנסבורג זכו לתגובה חיובית מאוד, במיוחד בקרב נוסעי עסקים ופנאי שטסים להונג קונג ומחוצה לה", אמרה המנהלת המסחרית  של קתאי פסיפיק,  Lavinia Lau.

"במחצית הראשונה של החודש ראינו ביקוש גבוה באופן עקבי לנסיעות פנאי מהונג קונג ליעדים שונים לטווחים קצרים. ראינו גם ביקוש מוגבר לטיסות היוצאות מיפן להונג קונג ויעדים נוספים באסיה ובאירופה באמצע אוגוסט. בינתיים, בחלק האחרון של החודש, חלה עלייה בולטת בנסיעות לקנדה, ארה"ב ובריטניה מהונג קונג ומהיבשת הסינית לקראת תחילת שנת הלימודים החדשה. אנו ממשיכים להוסיף טיסות נוספות עבור לקוחותינו, בפרט ליבשת הסינית וממנה, בה אנו מפעילים כיום כ-170 טיסות שבועיות ל-16 שדות תעופה ב-15 ערים", ציינה Lavinia Lau .

נתוני התנועה האווירית של קתאי פסיפיק באוגוסט 2023 מראים כי החברה עברה את הטסת יותר מ-10 מיליון נוסעים בשמונת החודשים הראשונים של 2023. באוגוסט הטיסה חברת התעופה כ- 1.8 מיליון נוסעים, עלייה של יותר מ-600 אחוז בהשוואה לאוגוסט 2022.

Exit mobile version