Site icon IAS

קתאי פסיפיק זוכה בפרס Skytrax עבור הבידור בטיסה הטוב בעולם

קתאי פסיפיק זוכה בפרס Skytrax World Airlines עבור הבידור הטוב בעולם בטיסה צילום יח"צ

קתאי פסיפיק זכתה בפרס Skytrax World Airlines לשנת 2023 עבור הבידור הטוב בעולם בטיסה, בסלון האווירי של פריז. חברת התעופה הלאומית של הונג קונג דורגה גם במקום ה-8 ברשימת חברות התעופה המובילות בעולם לשנת 2023, ושוב זכתה בכבוד בדירוג 5 כוכבי חברת התעופה, אחת מעשר חברות התעופה היחידות שקיבלו את אות ההצטיינות איכותי ויוקרתי זה.

פרס World Airline Awards נחשב לאחד הפרסים היוקרתיים בתעשיית התעופה. בהתבסס על סקר עולמי של מיליוני נוסעים, הם מכירים במצוינות בתחומים כמו שירות לקוחות, נוחות תא הנוסעים, בידור בטיסה, איכות מזון ומשקאות, כמו גם יעילות תפעולית ועמידה בזמנים.

לוויניה לאו (Lavinia Lau), מנהלת לקוחות ומסחר בקתאי פסיפיק אמרה: "אנו גאים מאוד להיות מוערכים על ידי הלקוחות שלנו עבור האיכות הגבוהה של היצע הבידור שלנו בטיסה. אנו מייחסים חשיבות עצומה לתוכן וחוויות לקוחותינו, כשהם נהנים ומעריכים אותם. ברצוננו להודות לכל מי שהצביע עבורנו לפרס הבידור הטוב ביותר בעולם, ואנו מצפים לחלוק את החוויה עטורת הפרסים שלנו עם כל הלקוחות שלנו על הטיסה."

קתאי פסיפיק מספקת את אחת מספריות הסרטים והטלוויזיה הגדולות בעולם, כולל אוסף מרשים של שוברי קופות הוליוודיים וקולנוע אסיאתי. לחברת התעופה יש מסך בידור אישי בגב המושב בכל מושב, והיא גאה להיות חברת התעופה הראשונה שמספקת איכות צפייה גבוהה ברזולוציית 4k.

Skytrax  הוא הארגון הבינלאומי לדירוג חברות תעופה. תוכנית דירוג הכוכבים העולמית של חברות התעופה ושדות התעופה היא מערכת דירוג בינלאומית מובילה המופעלת על ידי החברה הלונדונית, אשר הושקה בשנת 1999. התוכנית מדרגת חברות תעופה ושדות תעופה על סמך איכות המוצרים והשירותים שלהן. בין ספטמבר 2022 למאי 2023, נוסעים מלמעלה מ-100 מדינות נשאלו לגבי שביעות הרצון שלהם מ-325 חברות תעופה עבור ההערכה הנוכחית.

למידע נוסף על Cathay Pacific, לחצו כאן .

מטוס קתאי פסיפיק מעל הונג קונג. צילום יח"צ

אודות קתאי פסיפיק

Cathay Pacific Airways  (חברת התעופה קתאי פסיפיק) היא חברת תעופה בינלאומית שבסיסה בהונג קונג. מהמרכז שלה, אחד מנמלי התעופה החשובים והפופולריים בעולם, קתאי פסיפיק מפעילה שירותי נוסעים ומטען ליעדים רבים באסיה, צפון אמריקה, אירופה ואפריקה, עם אחד הציים הצעירים והמודרניים ביותר בתעשייה. החברה משחזרת בהדרגה את לוח הזמנים שהושפע ממגיפת הקורונה ; כיום בישראל היא מפעילה טיסות נוסעים לבנגקוק, מנילה, סינגפור, סיאול, טוקיו וסידני ומהן,  עם מטוסי A350-900 ו-A350-1000  מהדור המתקדם ביותר. קתאי פסיפיק זכתה בתואר 'חברת התעופה העולמית הטובה ביותר' ארבע פעמים ובתואר '10 חברות התעופה הנקיות בעולם' שהוענק על ידי Skytrax במשך חמש שנים רצופות.

Exit mobile version