Site icon IAS

קתאי פסיפיק דוחה את חזרתה לישראל לחודש מרץ 2025

מטוס איירבוס A350-100 של קתאי פסיפיק. צילום יח"צ

הנוסעים הישראלים התאכזבו אתמול (ד') לקבל הודעה מחברת קתאי פסיפיק (Cathay Pacific) על ביטול הטיסות הישירות מהונג קונג לישראל עד ה-27 במרץ 2025: "לאור אי הוודאות הקשורה למצב המתמשך בישראל", נכתב בהודעה.

ללקוחות רלבנטיים שלא קיבלו הודעה מקתאי פסיפיק, מומלץ לבדוק את המצב הנוכחי של ההזמנה שלהם דרך אתר ניהול ההזמנות (Manage Booking). בנוסף, הם יכולים גם ליצור קשר עם צוותי שירות הלקוחות של קתאי דרך: בווטסאפ (2747 2747 852+ או בלחיצה כאן), או קו ישראלי 03-798-7676 (בעברית ובאנגלית).

מדיניות הוויתור על הכרטיסים של קתאי פסיפיק קיימת כדי לספק בחירה וגמישות. לקוחות שהזמינו טיסות בקתאי פסיפיק בין הונג קונג לתל אביב עד 27 במרץ 2025 יכולים להזמין מחדש, לשנות מסלול או לקבל החזר על הנסיעה שלהם ללא העמלות הרגילות.

"למרות מאמצינו, טיסות חלופיות מוגבלות מאוד במצב הנוכחי, דבר המגביל מאוד את אפשרויות ההזמנה מחדש. אנו מתנצלים בכנות על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו ומעריכים את הבנתם".

חלק מחברות התעופה הזרות לא חידשו עדיין את הטיסות לישראל: אייר קנדה, וירג'ין אטלנטיק, טורקיש איירליינס, פגסוס איירליינס, קוריאן אייר וגאלף אייר.

Exit mobile version