Site icon IAS

קתאי פסיפיק במבצעי אביב וטורקיש זוכה בפרסים

קתאי פסיפיק , מתחרה של אל על בקו להונג קונג (צילום: אתר החברה)

קתאי פסיפיק , מתחרה של אל על בקו להונג קונג (צילום: אתר החברה)

במלאת שנה לפעילות בישראל והגדלת קו הטיסות ל-6 פעמים בשבוע, הודיעה היום חברת התעופה קתאי פסיפיק על מחירים חסרי תקדים לאביב ליציאות במהלך חודש אפריל. לדוגמה: מחיר כרטיס טיסה להונג קונג החל מ-820 דולר,  לסינגפור ותאילנד החל מ-950 דולר. המחירים כוללים מיסים והיטלים. מחירים נוספים: לגוואנז'ו בסין החל מ-860 דולר, לפיליפינים החל מ-950 דולר וליפן החל מ-1,070 דולר.

קתאי פסיפיק דורגה בין חמש חברות התעופה הבינלאומיות המצטיינות בעולם. בכך נחשבת החברה למובילה מבין שאר חברות התעופה הזרות הטסות לישראל. לוח טיסות החברה מישראל מציע לנוסעים טיסות בכל יום, למעט יום ראשון, בשעה 15:15 בטיסה ישירה במטוס המתקדם בעולם איירבס 350 A. זמן הנחיתה בהונג קונג הוא ב-06:15 כשזמן ההמתנה לטיסות המשך ליעדים ברחבי אסיה עומד על כשעה וחצי.

פרסים לטורקיש איירליינס

ואילו טורקיש איירליינס זכתה בשלוש קטגוריות בפרסי בחירות הנוסעים של TripAdvisor לשנת 2018: חברת התעופה הטובה ביותר באירופה, מחלקת הנוסעים הטובה ביותר באירופה ומחלקת העסקים הטובה ביותר באירופה.

הבחירה בטורקיש איירליינס, הטסה למספר הרב ביותר של יעדים ברחבי העולם, נעשתה על ידי שקלול של כמות ואיכות הביקורות והדירוגים של חברות תעופה מכל העולם באתר TripAdvisor מ-12 החודשים האחרונים. זו השנה השנייה ברציפות שהחברה זוכה בפרס בקטגוריית "חברת התעופה הטובה ביותר באירופה".

לדברי אחמט אולמושטור, סמנכ"ל השיווק של טורקיש איירליינס: "אנו גאים להיות מוכרים כחברת תעופה הטובה ביותר בשלוש קטגוריות בפרסי בחירות הנוסעים של TripAdvisor. זכייה זו מייצגת את הערכת הנוסעים כלפי המחויבות שלנו למצוינות. מעבר לכך, פרסים אלו הם עדות נוספת למאמצים הרבים הננקטים על ידי משפחת טורקיש איירליינס על מנת להפוך את חוויית הטיסה של כל נוסע לחוויה אקסקלוסיבית ובלתי נשכחת. אני רוצה להודות לנוסעינו היקרים, לחברי משפחת טורקיש איירליינס, ול-TripAdvisor על פרסים אלו".

בריאן סלצבורג, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל הטיסות של TripAdvisor, הוסיף: "אנו נלהבים לדרג את חברות התעופה האהובות על ידי קהילת TripAdvisor ולהפנות זרקור אל חברות התעופה המספקות את חוויית הטיסה הטובה ביותר ברחבי העולם, שטורקיש איירליינס נכללת בהן. ככל שתעשיית התעופה מוסיפה להציג מוצרים בתעריפים חדשים ומרחיבה את שירותי הטיסה – נוסעים ברחבי העולם מחפשים אחר חברות התעופה המספקות את הערך הגבוה ביותר ואת חוויית הטיסה האיכותית ביותר. פרסי בחירות הנוסעים של TripAdvisor לחברות התעופה ניתנים לאלו מהן שעלו על ציפיות הנוסעים וזכו לדירוגים מצוינים".

Exit mobile version