Site icon IAS

קפה אילי יוגש בטיסות יונייטד

נוסעי יונייטד איירליינס ברחבי העולם יכולים כעת ליהנות ממותג קפה אילי (ILLY )יצרנית הקפה האיכותי והידועה ביותר מ-140 מדינות, הודות לסטנדרטים הגבוהים והקפה האיכותי שהיא מציעה. החברה בחרה באילי, בהתאם למשוב שקיבלה מלקוחותיה. יונייטד מגישה מידי שנה כ-  72 מיליוני ספלי הקפה בטיסותיה.

אילי סוחרת ישירות עם המגדלים בברזיל, מרכז אמריקה, הודו ואפריקה, ורוכשת מהם את המעולים והאיכותיים ביותר שבין פולי הערביקה המיוצרים בעולם, שמאפשרים לה ליצור את הטעם המובהק של התערובת הייחודית של אילי. שרשרת האספקה שלה זכתה להסמכות בתחום, שמבטיחות כי המגדלים יזכו לפיתוח חברתי וכלכלי, בעוד הלקוחות וחובבי הקפה ברחבי העולם יוכלו ליהנות מקפה איכותי.

כדי להבין מה הופך קפה למצוין באמת, יונייטד כללה בתהליך גם את העובדים שלה בשדות התעופה ובטיסות וגם את צוות מומחי המזון והמשקאות שלה. גם העובדים וגם הלקוחות טעמו מספר תערובות של מותגי קפה שונים במהלך הטיסה והעבירו את המשוב שלהם. לחצו כאן לצפייה במידע נוסף אודות תהליך בחירת הקפה של יונייטד.

מחלקת המו״פ של אילי הקדישה חודשים לבחינת משתנים רבים של תהליך הכנת והגשת הקפה במהלך טיסה, וערכה ניסויים שונים – מסוג קליית ועד מידת טחינת הפולים – על מנת להגיע אל הנוסחה של ספל הקפה האיכותי ביותר שיוכן ויוגש בגובה של יותר מ-10 ק״מ. הצוות המליץ על פולים בקלייה כהה יותר, אשר יבטיחו טעם עז עם ארומה מובחנת של שוקולד. התערובת נבחנה בקרב הלקוחות, ורובם נטו לבחור בקלייה הכהה של אילי כקפה הטעים ביותר. לחצו כאן לקריאת מידע נוסף על אודות הדרך שבה יונייטד ואילי גילו את הקפה המתאים ביותר לטיסה.

Exit mobile version