Site icon IAS

קמפיין אביב לעידוד תיירים

מזג האוויר נוח וכך גם מחירי הלינות. משרד התיירות בשיתוף עם התאחדות המלונות יוצא בקמפיין לעידוד תיירות פנים באביב. הקמפיין שעלה לאוויר ב- 10.4.2013 קורא לישראלים לנפוש בארץ בתקופת האביב, במחירים מוזלים. כמאה מלונות המשתתפים בקמפיין, מהצפון ועד אילת, מציעים חבילות נופש במחירים אטרקטיביים, שיהיו בתוקף עד 12.5.2013.
 
שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו: "כל תייר הבוחר לנפוש בישראל מסייע באופן ישיר ביצירת מקומות עבודה לעובדים מן העיר ומן הפריפריה, ובכך מחזק את כלכלת ישראל; זוהי הזדמנות לישראלים להתאהב במדינה מחדש"
 
 
המחירים לחבילות הנופש המוזלות יהיו מ-200 ₪ עד 400 ₪ לאדם בחדר זוגי ללילה, כולל ארוחת בוקר, לא כולל סופי שבוע וחגים.
 
החבילות המוזלות תפורסמנה בערוצי הטלוויזיה, באתרי אינטרנט ייעודיים ובסמארטפונים. על פי הערכות משרד התיירות, הקמפיין יניב תוספת לינות בשיעור של 2%-3% במהלך עונת האביב.
 
לרשימת כל המלונות המשתתפים במבצע, וביניהם מיטב הרשתות בפריסה ארצית וכן לפרטים נוספים: www.israelhotels.org.il וגם www.goisrael.gov.il שבו ניתן למצוא חבילות מוזלות נוספות של סוכני תיירות פנים.
 
שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו: "לתיירות הפנים יש תרומה חשובה ליציבותה של תעשיית התיירות, גם בימים בהם העולם כולו חווה האטה כלכלית. כל תייר הבוחר לנפוש בישראל מסייע באופן ישיר ביצירת מקומות עבודה לעובדים מן העיר ומן הפריפריה, ובכך מחזק את כלכלת ישראל. מדובר בפרויקט מבורך, אשר יאפשר  לישראלים רבים לטייל במדינה ולהתאהב בה מחדש".
 
עמי הירשטיין, יו"ר ועדת השיווק בהתאחדות המלונות: בתי המלון מברכים את הישראלים על בחירתם להיות תיירים בארץ. מבצע האביב למעשה מציע לציבור מגוון של מחירים נוחים, שיאפשרו לרבים ליהנות מהמוצר המלונאי האיכותי הישראלי".
 

Exit mobile version