Site icon IAS

קלייר טבקיאן: "מאמינים בפוטנציאל השוק הישראלי"

קלייר טבקיאן, מנהלת חברת התעופה אייר פראנס קלמ בישראל מסכמת 6 חודשים בתפקיד ,מלאת אנרגיות ואמון בפוטנציאל השוק הישראלי.
 
תפקידיך בחברת אייר פראנס קלמ לפני הגעתך לישראל?
"אני עובדת בחברת אייר פראנס כבר 15 שנה, 10 שנים במטה אייר פראנס בפריז בתפקיד ניהול קשרי המסחר באירופה ולאחר מכן 4 שנים כמנהלת מסחרית של החברה בסנגל בקשר עם מדינות מערב אפריקה. 6 חודשים מכהנת בתפקידי  בישראל ומאוד מרוצה. זה תפקיד מאוד מאתגר לנוכח שינויים גדולים שחלים בשוק התעופה העולמי" .
 
חברת התעופה HOP – מהי ולשם מה הוקמה ?
"חברת התעופה HOP היא חברת תעופה אזורית חדשה שהוקמה לאחרונה מסינרגיה של 3 חברות תעופה צרפתיות: Brit Air, Regional and Airlinair  ומטרתה לשרת נוסעים בצורה יעילה ואטרקטיבית יותר בצרפת ובאירופה. היא פחות חשובה לשוק הישראלי ותפעיל 530 טיסות יומיות ל-136 יעדים.  
 
לאחרונה חגגה חברת התעופה אייר פראנס – קלמ 3 שנים להשקתה של מחלקת פרמיום אקונומי עם 1.5 מיליון נוסעים, האם הרעיון להקמתה היה מוצדק והאם תהיה המשכיות להפעלתה?
"מחלקת פרמיום אקונומי נוצרה כדי לתת מענה למשבר הכלכלי, שפקד את העולם בכלל ואת חברות התעופה בפרט לפני כשלוש שנים. זה מוצר טוב המיועד לאנשי עסקים המעוניינים לשלם פחות אבל עדיין ליהנות משדרוג הטיסה, אך מיועד גם לנוסעי מחלקת תיירים המעוניינים בשדרוג חווית טיסתם".
 
החל מ-31 במרץ תפעיל חברת אייר פראנס 3 טיסות יומיות לפריז, טיסה יומית לאמסטרדם ע"י KLM ו-3 טיסות שבועיות לניס ומרסיי. האם יש כוונה להפעיל טיסות ליעדים חדשים?
"אנו מאמינים בפוטנציאל השוק הישראלי ולכן חנכנו טיסות חדשות ,בשנה שעברה, לניס ומרסיי והחל מה-31 במרץ נפעיל 3 טיסות יומיות לפריז וטיסה יומית עם חברת KLM לאמסטרדם. בנוסף,  נפעיל טיסות נוספות למונטבידאו, אבוג'ה ומיניאפוליס, קנט באנגליה ועוד.
 
מדוע נמל התעופה שארל דה גול מוגדר ע"י חברת התעופה אייר פראנס כנמל התעופה החזק באירופה?
" בקיץ 2012 חנכנו טרמינל חדש בנמל התעופה שארל זה גול פריז, טרמינל M וכעת כל הטיסות שלנו מרוכזות בין טרמינל F ,M ו- E , שטרמינל J  מיועד לטיסות אזוריות.  ריכוז הטיסות מאפשר טיסות המשך נוחות ומעבר קל בין טרמינל אחד לשני. בטרמינל החדש M הוקם גם הטרקלין הגדול והמפואר ביותר של חברת אייר פראנס המעניק שירות מפנק לנוסעים". 

https://www.youtube.com/watch?v=Ec6-XQ1GAZg

Exit mobile version