Site icon IAS

קוסטה פסיפיקה – קונצ?רטו איטלקי

ספינות הקרוזים מהוות עבור רבים "סם ממכר". ככול שאתה מבקר בהן יותר כך קשה יותר הפרידה .הפעם הייתה זו קבוצת סוכני נסיעות שנשבו בקסמיה של "ספינת המוזיקה" האיטלקית "קוסטה פסיפיקה" בביקורה האחרון בנמל חיפה שעל סיפונה כ- 3600 נוסעים ו- 1100 אנשי צוות .
האדריכל הנודע ג'וזף פרקוס בחר במוזיקה כמוטיב המרכזי בעיצובה של האונייה. תווים, מפתחות סול, כלי נגינה ומוזיקה מלווים ומעטרים קירות, מבואות ומעליות בספינה.
חובבי המוזיקה והשירה מוזמנים להפיק דיסק אישי באולפן ההקלטות שהוקם במיוחד עבור נוסעי הספינה.
חברת הקרוזים Costa Crociere שייכת לתאגיד קרניבל שהתחייבה בחתימת חוזה הקנייה להשאיר את הסגנון האיטלקי באוניותיה של חברת קוסטה שהייתה קודם כידוע בבעלות משפחה איטלקית.
הקוסטה פסיפיקה הושקה ב- 2009 ומשקלה 114,500 טון . באוניה 17 סיפונים מהם 14 סיפוני אירוח הנפרסים לאורך 290 מטרים של פאר ואטרקציות. רוחבה 35,5 מטר וגובהה 62 מטר.   
1504 תאים בספינה מהן 103 Samsara שהן חדרי ה-VIP  של הספינה. 58 מהן עם מרפסת ו- 70 מהן סוויטות.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

  
 

 

 

 

 

 

 

נוסעים השייכים לקטגוריית Samsara הם אלו הבוחרים להגיע "למלון בריאות צף" וזוכים להטבות מיוחדות הכוללות חדרים משודרגים עם גישה ישירה למתקני הספא בו מתקיימים טיפולים מיוחדים, חדר אוכל נפרד ועוד.
אטרקציה ייחודית בקוסטה פסיפיקה היא סימולטור הנהיגה בפורמולה 1 שמעניק חוויה יוצאת מהכלל לאוהבי הנהיגה הספורטיבית.
כמו כן , בספינה קיימות 2 בריכות למבוגרים, מקורות בתקרת זכוכית הפתוחות בעונת הקיץ, וברכה אחת לילדים. אולם תיאטרון מפואר מגיש מידי ערב הופעות בסגנון ברודווי.
בספינה אוסף אומנות המורכב מיצירות אומנות מקוריות ורפרודוקציות, דיסקוטק מרהיב עם שנדלירים שיורדים מהתקרה וריצפת זכוכית מפוארת.
"העולם הוירטואלי " – חדר משחקי וידאו משוכלל , בר שוקולד בכניסה לחדר צפייה במשחקי ספורט, ברים לחובבי שתיית אלכוהול ומתקני משחקים לגיל הרך.
אין חוויה איטלקית מושלמת ללא מאכלי גורמה המוגשים בחדר האוכל בהגשה עצמית , בארוחות הבוקר והערב מסביב לשולחנות מפוארים או במסעדות היוקרתיות הקיימות בספינה ומיועדות לאניני הטעם.
קבוצת סוכני הנסיעות חוותה חגיגה קולינארית שכללה תפריט עשיר במיוחד ורצון עז לטעום מהכול לצד סבלנותם היוצאת דופן של המלצרים לרצות כל אחד ואחד מהסועדים.
במנות הפתיחה כיכבו לבבות חסה, אספרגוס וגבינת אמנטל או סלט דג קוד מלווה באשכולית טרייה. מרק החיטה עם גזר וקישואים היה כל כך פשוט וטעים שהתאים להפליא לאלו המוגשים בדרומה של איטליה.
לפני המנה העיקרית קשה היה לוותר על קונצ'רטו וירטואוזי של אורז שהוגש כמקשה אחת עם ירקות ורוטב עגבניות או קיש תרד וגבינת ריקוטה כמיטב המסורת האיטלקית.
ההמשך כבר לא הפתיע אף אחד מהסועדים המרוצים שברצון היו מזמינים את שף האונייה לבישולים האחרונים של ארוחת החג של ראש השנה.
אוהבי הדגים הזמינו כמנה עיקרית צלחת של פירות ים ודגים מלווים בתפוחי אדמה או סלמון נורווגי מעולה עם ירקות מבושלים.
לאוהבי הבשר הוגש סטיק עגל בגריל עם צ'יפס. לאחד מהנוכחים כל התפריט היה מורכב מידי והמלצרים נאלצו להגיש לו את מנת הילדים החביבה: ספגטי ברוטב עגבניות.
אך אי אפשר לזנוח את הספינה ללא קינוח טוב של גלידה במגוון טעמים מלווה בעוגת שכבות ספוגה ברום וקינמון מעוצבת.
ביקור בקוסטה פסיפיקה הוא ללא ספק "מוזיקה במימד חדש".

Exit mobile version