Site icon IAS

קולינריה משובחת בטרקלין המלך דוד

חברת התעופה אל על ערכה היום (א') אירוע קולינרי בטרקלין המלך דוד, בנמל התעופה בן גוריון, אליו הגיעו עיתונאים, בכירי ענף התיירות ולקוחות עסקיים. האירוע התקיים לרגל שדרוג התפריט, שיוגש מעתה לקהל לקוחות היוקרה של החברה.  

במסגרת המהלך חברה אל על למחלקת הייעוץ הקולינרי ב"מזל טלה",  אשר בנתה תוכן חדש בטרקלין הכולל תפריט חדש ומרענן, מאפיה פעילה במקום, אספרסו בר מקצועי (קפה ג'ו), בר וויסקי אלגנטי (The Glenlivet Lounge), בר יין איכותי ( יקבי רמת הגולן) וכל זאת במטרה להעניק לנוסעי אל על חוויית אירוח מהנה ומהוקצעת. הקונספט החדש בטרקלין המלך דוד של אל על בנתב"ג, נחנך לקראת עונת אביב 2016.

דוד מימון מנכ"ל אל על: אנו גאים על ההזדמנות להעניק לנוסעינו שירותים בלעדיים, ייחודיים וברמה בינלאומית ולהוסיף ערך מוסף משמעותי לחוויית הטיסה. השהות בטרקלין הופכת את זמן ההמתנה לטיסה לשעת בילוי ומפגש, וכעת משודרגת החוויה לבילוי במועדון עסקי יוקרתי. השקענו מחשבה רבה בשדרוג ונמשיך ונפעל כל העת להציע לנוסעינו טרם העלייה למטוס ובעת הטיסה שירותים בסטנדרט בינלאומי המעצימים את תחושת 'הכי בבית בעולם'."

"בחודש הבא נהיה עם 16 מטוסים ( 7 מטוסי 767 ו-9 מטוסי 737-800 ו-737-900) בהם תופעל מערכת בידור בטכנולוגיית סטרימינג המאפשרת צפייה במגוון תכני בידור במהלך הטיסה בנוחות מרבית וישירות במכשירים האישיים. ניתן יהיה לצפות בעשרות סרטים, סדרות, משחקים, מוסיקה ועוד", הוסיף דוד מימון.

" בחודש מאי נסיים את התקנת מושבי המיטה במטוסי הבואינג 767 וגולת הכותרת, הגעת מטוסי ה-787 דרימליינר בעוד שנה וחצי. עד שנת 2020 נצטייד ב-15 מטוסים מסוג זה ואולי עוד 13 מטוסים להם קיימת אופציית רכישה", אמר מנכ"ל אל על.

דוד מימון התייחס גם למשבר הטייסים ואמר:"  אנחנו מנהלים משא ומתן סקטוריאלי עם הטייסים הרבה מאוד זמן ולשמחתי הגענו סוף סוף לדיון אמיתי, למאני טיים של המשא ומתן. ברצוני להיות אופטימי ולהגיע לסיכום בשבועות הקרובים . אנחנו נעשה הכל על מנת לשרת את קהל לקוחותינו ואנחנו מתנצלים בפני הלקוחות על החלפת וחכירת המטוסים."

יהודית גריסרו, סמנכ"ל לקוחות ושרות באל על: " אנו מבינים את צורכי הלקוחות ופועלים בכל עת כדי לספק מענה הולם וחוויית לקוח גבוהה. השקענו מחשבה רבה בבחירת השותפים עימם אנו משדרגים את חוויה הקולינרית בטרקלין המלך דוד, בכדי לתת מענה הולם וחווית טעמים מיוחדת  ואיכותית לנוסעינו טרם העלייה למטוס. קבענו לעצמנו רף גבוה מאוד של מצוינות שרותית על מנת להתמודד בזירה התחרותית ולשמור על מעמדנו כבחירה הראשונה והמועדפת של הנוסעים , המגיעים ויוצאים מישראל".

Exit mobile version