Site icon IAS

קבוצת קתאי ביצעה הזמנה ל-32 מטוסי איירבוס ממשפחת A320neo

הונג קונג, נמל הבית של קתאי פסיפיק. צילום Depositphotos

הונג קונג, נמל הבית של קתאי פסיפיק. צילום Depositphotos

קבוצת קתאי (Cathay Group) הודיעה על הרחבת פעילותה והזמנה של 32 מטוסי איירבוס ממשפחת A320neo. המטוסים כוללים מטוסי A321neo ו-A320neo עבור חברת Cathay Pacific ועבור החברה הבת לטיסות מוזלות HK Express.

ההזמנה החדשה מכפילה את סך ההזמנות של הקבוצה עבור מטוסיo ממשפחת A320neo ל-64 מטוסים מתוכם 13 כבר סופקו. בהצהרה מטעם איירבוס וקבוצת קתאי, ב-29 בספטמבר 2023, אישרו שני הצדדים כי המטוסים החדשים ישרתו בעיקר יעדים בסין ובמקומות נוספים באסיה.

כריסטיאן שרר (Christian Scherer), CCO בחברת איירבוס וראש האגף הבינלאומי, אמר: " קתאי היא אחת מקבוצת חברות התעופה המובילות בעולם ואנו גאים להיות חלק מתוכנית ההתאוששות והצמיחה שלה. משפחת מטוסי A320neo פועלת בקבוצת קתאי בלב אסיה, ומשפחת מטוסי A320neo תאפשר לה להרחיב את שירותיה ברחבי האזור עם צי יעיל יותר ובידול חיובי של נוחות הנוסעים. עם הפחתה משמעותית בצריכת הדלק, המטוס יביא גם תרומה מיידית ליעדי הקיימות של קבוצת קתאי".

"אנו מחויבים להשקיע בעתיד ארוך הטווח של הקבוצה ושל הרכזת הבינלאומית (Hub) בהונג קונג, שצפויה לגדול באופן אקספוננציאלי עם הפעלת מערכת שלושת המסלולים", אמר רונלד לאם (Ronald Lam), מנכ"ל קבוצת קתאי. "דגמי המטוסים האלה משרתים היטב את Cathay Pacific ו-HK Express, מה שמאפשר לנו לחזק את הרחבת הפעילות בסין והרשת האזורית שלנו ".

Exit mobile version