מונעת על ידי גידול חזק של נוסעים, קבוצת סינגפור איירליינס (Singapore Airlines Group) הכוללת את חברת סינגפור איירליינס (Singapore Airlines) וחברת הלואו קוסט סקוט (Scoot) השאירו את מגפת הקורונה מאחור ופועלות עם מקדמי עומס גבוהים.
לאחר מספר שנים של מאמצים הקבוצה עברה השנה את מספר הנוסעים בחודש פברואר לעומת 2019. בחודש פברואר הקבוצה הטיסה 3.06 מיליון נוסעים עם מקדם עומס של 86.3% לעומת 2.79 מיליון נוסעים בפברואר 2019. בנוסף, הקבוצה רשמה גידול של 28.2% במספר הנוסעים לעומת ב-2023, שעמד על 2.38 מיליון נוסעים.
הקיבולת ב-2024 , שנמדדה בק"מ למושבים פנויים עמדה על 13,643.5 מיליון לעומת 11,302.1 מיליון בשנה שעברה. בשנה, בעוד שק"מ נוסעים (RPKs) הביאו להכנסות השנה של 11,779 מיליון בהשוואה ל-9,782.7 מיליון בשנת 2023. המאזן הזה הוא מדד חשוב ומראה כיצד צמיחת הקיבולת (20.7%) תואמת לגידול דומה (20.4%) בביקוש.
Scoot הטיסה בפברואר 2023, כ-848,200 נוסעים במקדם עומס של 91.6%, והשנה, זה זינק ב-25.6% ל-1.065 מיליון במקדם עומס של 92.6%, אחד מהגבוהים ברחבי העולם. לחברה יש 54 מטוסים, כולל שמונה עשר מטוסי איירבוס A320-200 , חמישה עשר מטוסי A320neos, אחד עשר מטוסי בואינג 787-8 ועשרה מטוסי דרימליינר מסוג 787-9.
סינגפור איירליינס הטיסה בפברואר השנה, 1.99 מיליון נוסעים במקדם עומס של 84.5%, בהשוואה ל-1.537 מיליון ומקדם עומס של 85.1% בפברואר 2023, והגדילה את מספר הנוסעים ב-29.7% במהלך שנה.
מקדמי העומס בסינגפור איירליינס שונים מאזור לאזור, כאשר התשואות הגבוהות ביותר מגיעות מדרום מערב האוקיינוס השקט, הכוללים את השווקים של אוסטרליה וניו זילנד – הפופולריים והרווחיים ביותר. האזורים ומקדמי העומס בדרום מערב האוקיינוס השקט (92.4%), אמריקה (83.1%), מערב אסיה ואפריקה (82.9%), מזרח אסיה (82.4%) ואירופה (81.6%).