Site icon IAS

קבוצת לופטהנזה: מחלקות היוקרה במחירים מיוחדים

חברות התעופה לופטהנזה ,SWISS ואוסטריאן איירליינס מציעות מחירים מיוחדים למגוון יעדים במחלקות העסקים וה-Premium Economy במהלך חודשי הקיץ. מחלקות העסקים של לופטהנזה ואוסטריאן איירליינס בטיסות ארוכות הטווח מציעות מגוון רחב של שירותים כמו מושבים מרווחים, תוספת כבודה, מסכים אישיים עם מערכת בידור חדשנית המציעה מגוון עצום של סרטים ותכניות. כמו כן, נוסעים באוסטריאן אירליינס, נהנים משף פרטי במהלך הטיסה ותפריט אה לה קארט, ההופך את הטיסה גם לחוויה גסטרונומית.

מחלקת העסקים שלSWISS  מציעה חוויה יוקרתית בקו תל אביב ציריך במטוסים רחבי גוף, המצוידת במושב רחב ונוח הנשכב ל-180מעלות, שפע של מרחב לעבודה ואחסון חפצים אישיים, וכן חיבור USB ושקע חשמלי להטענת מכשירי חשמל. בתחום הקולינריה מציעה החברה תפריט מושקע במיוחד עם מנות שף ייחודיות (בטיסות ארוכות טווח) ומגוון משקאות אלכוהוליים ויינות מובחרים. לקוחות מחלקת העסקים נהנים גם מכניסה לטרקליני העסקים של החברות השותפות בברית התעופה Star Alliance בכל רחבי העולם.

במחלקת ה- Premium Economy של לופטהנזה הנוסעים נהנים ממרווח בין המושבים שהוגדל ביותר מ-50%, תוספת כבודה, חיבור USB להטענת מכשירי חשמל, האפשרות לבחור מנות מתוך תפריט ייעודי ולהתפנק במשקאות וחטיפים.

לופטהנזה במחלקת עסקים:

המחירים בתוקף לכרטוס עד ה- 10 ביוני 2017, לטיסות בין ה-1 ביוני 2017 ועד ה- 31 באוקטובר 2017.

 לדוגמא:

לופטהנזה ב-Premium Economy:

המחירים בתוקף לכרטוס עד ה- 10 ביוני 2017, לטיסות עד ה- 31 באוקטובר 2017.

לדוגמא:

SWISS מציעה מחירים מיוחדים במחלקת עסקים לאירופה החל מ-809 דולר בלבד:

המחירים בתוקף לכרטוס עד ה-1  ביוני 2017, לטיסות עד ה- 28 בפברואר 2018.

 לדוגמא:

אוסטריאן איירליינס במחלקת עסקים:

המחירים בתוקף לכרטוס עד ה-1 ביוני 2017, לטיסות עד ה- 15 בדצמבר 2017.

 לדוגמא:

כל המחירים כוללים מיסים והיטלים.

Exit mobile version