Site icon IAS

קבוצת לופטהנזה מדווחת על מספר שיא של נוסעים ב-2015

חברות התעופה בקבוצת לופטהנזה הטיסו יחדיו 107.7 מיליון נוסעים ב-2015, שיא חדש לקבוצה. הקבוצה הטיסה 1.6% יותר נוסעים מאשר בשנה הקודמת. הקבוצה הפעילה יותר ממיליון טיסות והשיגה את שיעור ניצול המושבים (load factor) הגבוה בתולדותיה למושב עם 80.4%. נתון זה מקביל לגידול של 0.3 נקודות האחוז בניצולת הקיבולת לעומת 2014.

בשנים האחרונות השקיעה קבוצת לופטהנזה רבות בשיפור ההיצע והשירותים שלה. כחלק משיפור זה הכניסה הקבוצה לשירות 17 מטוסים חדשים. צי המטוסים של החברות בקבוצת לופטהנזה צפוי לגדול ב-251 מטוסי סילון נוספים בעשור הקרוב. החברה גם שיפרה באופן ניכר  -את נוחות הטיסה עם שיפוצים בתאי הנוסעים של כל המחלקות, שיפורים בשירותים המוצעים בטיסה ובזמינות של אינטרנט FlyNet® במטוס. שיפורים אלה הביאו להגדלת הביקוש ושכנעו יותר נוסעים מתמיד,  לטוס עם אחת מהחברות בקבוצת לופטהנזה.  

רולף קולר, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה ישראל: " כחלק משיפור מתמיד של חווית הטיסה והשירות בקבוצת לופטהנזה השקענו מיליארדים באיכות, ציוד ושירותים. אנו שמחים לראות שהנוסעים שלנו העריכו זאת ובחרו לטוס עם חברות התעופה בקבוצת לופטהנזה בשנת 2015. אנו גאים לשבור שיא חדש של מספר הנוסעים ומקווים לשבור שיאים נוספים גם בשנת 2016."

אוסטריאן איירליינס הטיסה יותר מ-10.8 מיליון נוסעים, ירידה של 3% בהשוואה לשנה הקודמת. הירידה משקפת הפחתה בקיבולת היעד של תעבורת הנוסעים באירופה ונובעת בעיקר מהעסקים החלשים ברוסיה והמשבר במזרח אוקראינה. בנוסף, החברה הפסיקה את טיסותיה ליעדים רחוקים כגון דובאי והסירה מלוח הטיסות את מאלה (מלדיביים), יעד תיירותי מסורתי בעונת החורף.

 

Exit mobile version