Site icon IAS

צריך שניים לסלסה

אמש (א') נערך במתחם סינמה סיטי גלילות אירוע קצבי של אופיר טורס ואייר פראנס לציון פתיחת עונת הטיולים לקובה והרמת כוסית לשנה החדשה. סוכני נסיעות ואורחים מענף התיירות הגיעו לקחת חלק וללמוד על היעד הייחודי קובה ועל תוכניותיה העתידיות של חברת התעופה אייר פראנס – KLM .

 

בראשית דבריו חיזק בועז וקסמן,מנכ"ל ובעלים של חברת אופיר טורס, את חברת התעופה אייר פראנס העוברת תקופה לא פשוטה בשל שביתת הטייסים וציין כי אופיר הוציאה השנה למעלה מ-20 טיולים לקובה (78% היו סוכני נסיעות) בנוסף, לקבוצות תמריץ של חברות ביטוח ותרופות. "קובה הופכת ליעד פופולארי ואהוב ונוסעים שביקרו כבר מספר פעמים בתאילנד רואים בקובה את היעד הבא. יעד עם הרבה פוטנציאל , כל עוד פידל קסטרו בחיים, מומלץ ליהנות מקובה", הוסיף בועז וקסמן.

 

קלייר טבקיאן, מנכ"לית אייר פראנס- KLM בישראל בירכה על שיתוף הפעולה הפורה בין החברות ועל הישגיה המרשימים של אופיר טורס באזור קובה ודרום אמריקה.

מנכ"לית אייר פראנס – KLM לא יכלה להתעלם מהשביתה המלווה את אייר פראנס מזה מספר ימים ואמרה, שצוות משרדה עושה ימים כלילות במטרה לעזור לנוסעים ולסוכני הנסיעות.

 

 "חברת התעופה אייר פראנס חוגגת 80 שנה להיווסדה ואילו KLM 95 שנה. איחוד חברות התעופה אייר פראנס – KLM החל לפני 10 שנים ב-2004 ומאז שתי חברות התעופה השיקו יעדי תעופה חדשים ושדרגו את מוצריהן בקרקע ובמטוסים",הוסיפה קלייר טבקיאן.

 

אייר פראנס מפעילה כיום 3 טיסות יומיות בקו פריז- ת"א – פריז. החל מ- 27 לאוקטובר, הטיסה הממריאה בשעה 14:00 תעבור לשעה 01:00 ותנחת בפריז שארל דה גול ב-05:30 ,במטרה לאפשר טיסות המשך נוחות לבוגוטה , לוס אנג'לס, אפריקה ועוד. הטיסה מפריז תמריא בשעה 17:15 ותנחת בת"א ב-22:45. חברת התעופה KLM   תמשיך להפעיל טיסה יומית מת"א לאמסטרדם.

 

אייר פראנס מפעילה  כיום טיסה יומית בקו פריז שארל דה גול הוואנה קובה ו-KLM לעומתה מפעילה 3 טיסות יומיות בקו אמסטרדם הוואנה.

 

אורי שמואלוף, מנהל המחלקת הגיאוגרפית באופיר טורס ויוזם הערב, הציג סרטון ממצה על קובה כיעד תיירותי מתפתח ואטרקציות חובה עבור כל נוסע המגיע לאי הקסום. אורי הנחה גם את ההגרלה שבה זכו שתי סוכנות נסיעות, אירית גת ושירה ויצמן בסיור לימודי לקובה, שתארגן אופיר טורס בחודש נובמבר 2014. 

 

לסיום הערב המהנה והמעשיר ולפני הנסיעה המיוחלת לארץ הסלסה ,רום וסיגרים, צפו האורחים בסרט המשעשע "קובה אהובתי", שהגביר את החשק לחוות את הדבר האמיתי במקום האמיתי- קובה… 

 

https://www.youtube.com/watch?v=99IBtics0wQ

Exit mobile version