Site icon IAS

צפו: אקרובטיקה אווירית חלומית

צפו בטיסת הדגמה של מטוס הדרימליינר 787-9 החדש של חברת התעופה היפנית ANA, שהתקיימה במוזס לייק, שבוושינגטון.

בסרטון המצורף ניתן להתרשם מיכולותיו הטכניות וביצועיו המתקדמים של המטוס, ביניהם תמרונים אוויריים כגון פניות חדות המציגות את גמישות כנפיי המטוס ותמרונים מצד לצד המדגימים את השליטה בתנועות הכנף.

חברת התעופה ANA נכנסה להיסטוריה כחברת התעופה הראשונה שהשיקה את מטוס ה-787 דרימליינר בצי המטוסים שלה, ועושה זאת שוב כעת, כחברת התעופה היפנית הראשונה שתשתתף במטס ראווה בסלון אווירי בינלאומי. גוף המטוס יעוטר בהדפס מיוחד של שני סמלים של יפן, הר הפוג'י ופריחת הדובדבן.

מטוס הבואינג 787-9 הוא השני להצטרף למשפחת מטוסי ה-787, שמתאפיינת ביעילות מרבית, לצד חוויית טיסה ייחודית ומהנה. הדרימליינר החדש מכיל מספר רב יותר של נוסעים וכמות גדולה יותר של מטען לצד צמצום של 20% בצריכת הדלק ובזיהום האוויר, לעומת המטוסים אותם הוא צפוי להחליף.

נכון להיום, 571 מטוסי 787-9 הוזמנו על ידי 38 חברות תעופה ברחבי העולם. הדרימליינר החדש של ANA, צפוי להגיע ליפן בהמשך החודש, ולהפוך למטוס דרימליינר ה-13 של חברת התעופה. סך הכול מונה צי המטוסים של ANA 49 מטוסי בואינג 787, מה שהופך אותה למפעילה הגדולה ביותר של מטוסים אלו בעולם.

הבואינג 787-9 דרימליינר, צפוי להשתתף בטיסת ראווה מיוחדת בסלון האווירי בפארנבורו, בין התאריך 13-11 ביולי, 2016 בה יציג את יכולותיו וביצועיו המתקדמים.

Exit mobile version