Site icon IAS

 צוות כל-נשי באתיופייאן איירליינס

הטייסות של אתיופייאן איירליינס - באירופה מתחייבים לנשים כרבע מכוח האדם צילום יח"צ

חברת התעופה אתיופייאן איירליינס הודיעה היום כי כמחווה ליום האישה הבינלאומי החל ב-8 במרץ, היא תפעיל טיסה בקו אדיס-סטוקהולם-אוסלו המשובצת על ידי נשים בלבד, החל מצוות הקרקע ועד צוות האויר.

מלבד צוות האוויר שישובץ בטייסות ודיילות, הנשים של חברת אתיופייאן יהיו אחראיות וישובצו  באותו יום בתפעול עבודות הקרקע הכוללות את המערך הלוגיסטי, בטיחות, ביטחון, הקייטרינג ועד בקרת התעבורה האווירית. הטיסה ההיסטורית תהיה תחת הסלוגן "להראות את כוחן של הנשים לעולם".

Tewolde GebreMariam, מנכ"ל חברת אתיופיאן איירליינס, ציין: "אנחנו גאים שיש לנו צוות נשי בכל היבט של הפעלת הטיסות שלנו. נשים הן חלק אינטגרלי של סיפור ההצלחה שלנו וכדי להנציח יום חשוב זה בחרנו לחגוג את תרומתן הגדולה ולהפעיל טיסה שמורכבת מנשים בלבד כדי להביע את מחויבותנו המגדרית ואת החשיבות שאנו מעניקים לכך בעסקי הליבה שלנו. על אף שהנשים הן המשאב הגדול ביותר של אפריקה – אי השוויון בין המינים עדיין קיים ביבשת שלנו. לכן, כולנו צריכים לדאוג לעודד ולשבץ נשים בכל המקצועות והתחומים".

צוות האוויר הנשי של אתיופיאן איירליינס. צילום יח"צ

החברה הודיעה גם על מחירי טיסות ליוצאים מישראל. כך למשל טיסה ליוהנסבורג תעלה החל מ- 484$, לניירובי 533$, לקייפטאון 652$, לאדיס אבבה 425$, לדלהי 562$, לסאו פאולו החל מ- 674$. המחירים כוללים מיסים ארוחות וכבודה.

אתיופייאן אירליינס מציעה שתי טיסות יומיות הממריאות  מנתב"ג בשעה 09:00 בבוקר והשניה 00:45 בלילה, סה"כ  14 טיסות שבועיות מתל אביב לאדיס אבבה ומשם טיסות המשך למבחר הגדול ביותר של יעדים ביבשת אפריקה וכן באסיה:  דלהי, מומבאיי, בנגקוק, סינגפור, מנילה, גואנז'ו, הונג קונג, שנחאי ובייג'ין ועוד. ובאפריקה לקייפטאון, יוהנסבורג, ניגריה, נמיביה, טנזניה ועוד 50 יעדים נוספים ביבשת, וכן לארה"ב לוושינגטון, ניו יורק ולוס אנג'לס.

בקו לתל אביב מפעילה החברה מטוס מדגם 737-800 חדיש עם שתי מחלקות שירות : תיירים ועסקים.  במחלקת התיירים המרווחת ניתן שירות מלא הכולל: שתי מזוודות, ארוחות והושבה ללא תשלום. במחלקת העסקים של אתיופיאן כורסאות עסקים מרווחות.

חברת התעופה אתיופיאן איירליינס הוקמה לפני כ-73 שנים וכיום לחברה צי של למעלה מ-100 מטוסים, שגילם 5 שנים, נמוך מהמוצע העולמי וביניהם מטוסי דרימליינר 787-800/900 ואיירבוס A350 ובצבר ההזמנות שלה עוד 50 מטוסים. החברה טסה ללמעלה מ-100 יעדים באפריקה, אסיה, אירופה ואמריקה עם 350 טיסות ביום.

Exit mobile version