Site icon IAS

פרסים ליונייטד איירליינס ומחלקת העסקים Polaris

יונייטד איירליינס  זכתה בתואר חברת התעופה המובילה לשנת 2017  בטקס פרסי Compass  של התאחדות שירותי הטיסה הבינלאומית  International Flight Services AssociationIFSA שהעניקה ציון לשבח ל- Polaris  מחלקת העסקים של החברה. הפרס שניתן ליונייטד מוקיר את מאמציה של החברה לספק ללקוחותיה חוויה משודרגת להפליא בכל הנוגע לעיצוב, יוקרה ונוחות השינה מהטרקלין ועד הנחיתה, בדגש על חדשנות, יצירתיות ומקוריות.

״השקענו שנים באיסוף משוב מלקוחותינו, מעובדים בנמלי התעופה ומצוותי אוויר, הטמענו את כל התובנות שאספנו – מעיצוב המושב, דרך התפריטים וכלה במוצרים הזמינים במהלך הטיסה – ושכללנו ושיפרנו כל היבט במחלקת העסקים שלנו, על מנת להבטיח שהחוויה שאנחנו מספקים לא רק עומדת בדרישות הלקוחות שלנו, אלא מתעלה עליהן״, אמר מארק קרוליק, סגן נשיא שיווק ביונייטד. ״הפרס הזה הוא עדות למאמצים שמשקיעים כל עובדי יונייטד, אשר פועלים ללא לאות כדי להעניק ללקוחותינו את נסיעת העסקים הטובה בעולם. תודה ל-International Flight Services Association על ההכרה הזו״.

 יונייטד השקיעה למעלה מ- 12,000  שעות מחקר בתכנון המחודש של חוויית מחלקת העסקים הבינלאומית שלה, וגילתה כי נושא השינה ניצב בראש סדר העדיפויות של הנוסעים. העיצוב פורץ הדרך של מחלקת העסקים החדשה Polaris  וההתמקדות בשיפור חוויית השינה שאבו השראה והתבססו על תובנות שנאספו ממאות לקוחות ועובדים, עריכת הדמיות של המוצרים בטיסה ויותר מ-100 הערכות מוצר.

השירותים במחלקת העסקים Polaris  מאפשרים ליונייטד להעניק ללקוחותיה חוויה רגועה יותר במהלך הנסיעה כולה: החל מטרקליני United Polaris  חדשים בנמלי התעופה, הכוללים פינות מנוחה, מקלחות דמויות ספא ותפריט מגוון של ארוחות יוקרה לפני הטיסה; דרך סוויטה אישית במטוס, שמעוצבת בהתאמה אישית ומעניקה לנוסעים יותר פרטיות ונוחות; מוצרים המתמקדים בשדרוג חוויית השינה, כמו מצעי יוקרה בהתאמה אישית של  Saks Fifth Avenue ומוצרי הספא האיכותיים Cowshed מבית Soho House & Co;  ועד תפריטי ארוחות חדשים ויצירתיים, שפותחו בשיתוף פעולה עם שפים מובילים.

IFSA ציינה לשבח את יונייטד על שהצליחה להעניק ללקוחותיה חוויה משולבת במלואה, מהשירות על הקרקע ועד השהות בטיסה. הזוכים בפרסי Compass נבחרים על ידי חברי IFSA ופאנל של שופטים.

Polaris כבר זכתה במספר פרסים במהלך האקספו האווירי בעבור חוויית השינה ו״אוסף האלמנטים הנהדרים והמתוחכמים, שנועדו לעודד מנוחה בעת הטיסה״.

 

Exit mobile version