Site icon IAS

פרויקט עיצובי חדשני ברוח הקורונה מציע מטוס ללא דיילים

חתך פרספקטיבי רקע שמיים. פרויקט חדש של גלי סיל

במציאות בה טיסה ממדינה למדינה כרוכה בחשש בריאותי בלתי מבוטל, פרויקט חדש של גלי סיל, סטודנטית לעיצוב פנים בביה"ס לעיצוב וחדשנות במכללה למינהל, הציע עיצוב חדשני למטוס נוסעים מודרני, ללא דיילים, עם חוויית טיסה אינטראקטיבית והיגיינית, יוצג לראשונה בשבוע הבא (21.7) בתערוכת ה"הנורמלי החדש" – תערוכת הסיום של בוגרי ביה"ס לעיצוב וחדשנות במכללה למינהל.

במסגרת פרויקט הגמר שלה Skyline, מציגה גלי עיצוב חדשני לחלל מטוס נוסעים, כך שבמרכז המטוס עוברת מחיצה אשר מעבר ליצירת חציצה מקיימת בתוכה את הפונקציות השונות שמתרחשות בטיסה: מערכות מיזוג אוויר ושמע, חלוקת מזון, שתייה ומוצרי דיוטי פרי, כך שאין דיילים שמתהלכים במעבר הצר של המטוס. מחיצה זו מורכבת כולה ממסכים דיגיטליים עם חיישנים אשר יוצרים חווית טיסה ייחודית, אופציה לשחק אחד עם השני ותעסוקה לילדים וכל זה מבלי לגעת במסך וכך מתאפשרת שמירה על היגיינה במרחב המטוס. המטוס מחולק לשלוש מחלקות: עסקים, זוגות ומשפחות לפי רמת הרעש והפרטיות הנדרשת בכל מחלקה.

תערוכת הסיום של ביה"ס לעיצוב וחדשנות במכללה למינהל תתקיים השנה תחת השם "הנורמלי החדש" בסימן שנת הקורונה ויוצגו בה עבודותיהם של כ-60 סטודנטים לתואר ראשון המציעים פתרונות והשקפות חדשות על המרחב הציבורי והפרטי ועתיד סביבת המחייה שלנו. התערוכה מנסה לשאול שאלות סביב נורמליות מתחדשת ולהבין את עולם העיצוב החדש באקוסיסטם של מציאות משתנה.

Exit mobile version