Site icon IAS

פסטיבל הקומדיות הצרפתיות או לה לה!

חברת התעופה אייר פראנס, ציינה בשבוע החולף את שיתוף הפעולה עם עדן סינמה והמכון הצרפתי בחגיגות פסטיבל הקומדיות הצרפתיות או לה לה!. במסגרת הפסטיבל אייר פראנס קידמה את האפליקציה הייעודית שלה לצפיה בסרטים במהלך טיסה – לכל נוסע האפשרות להנות ממבחר של עשרות אפשרויות של סרטים חדשים וקלאסיקות, בהן גם סרטים ממיטב התרבות הצרפתית, ישירות במכשיר הטלפון או הטאבלט האישי.

פסטיבל או לה לה! בניהול האמנותי של קרולין בונה יתקיים בבתי הקולנוע ברחבי הארץ בין התאריכים 14-29/11 ובמסגרתו יוצגו 18 סרטי הקולנוע צרפתיים חדשים לצד קלאסיקות בלתי נשכחות אשר משקפים את הדינאמיות, היצירתיות, וההומור הייחודיים לתרבות הצרפתית.
לאירוע ההשקה שהתקיים ביום שני הגיעו מאות משתתפים בעלי זיקה לתרבות ולערכים הצרפתיים, שוחרי תרבות , ואורחים נכבדים בהם  גם אריק לאבן, במאי סרט הפתיחה של הפסטיבל: לחזור לגור עם אמא.
 
ג'ניפר מזט מנהלת אייר פראנס KLM ישראל: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם פסטיבל או לה לה! לקומדיות צרפתיות – חיבור שמדגיש את המחויבות של אייר פראנס להעניק לנוסעיה חוויה איכותית ומיוחדת, ובכלל זה חווית בידור משובחת. רק לאחרונה השיקה אייר פראנס תוסף חדש לאפליקציית הבידור הדיגיטלית שלה, שתאפשר לנוסעיה ליהנות במהלך טיסתם ממבחר סרטים וסדרות איכותיות מכל רחבי העולם, ובפרט מצרפת. אפליקציה זו הושקה בישראל בשנה האחרונה כפיילוט, ובעקבות התגובות החיוביות מהקהל הישראלי – התוכנית הורחבה לעשרות שווקים נוספים, ונוספו לה תכנים רבים. נוסעינו יכולים לבחור היום מבין היצע של כ-70 סרטים, 30 עיתונים ו-40 מגזינים, שירות נוסף שאייר פראנס מציעה בכדי לאפשר לכל נוסע חווית טיסה אישית, חדשנית, ומהנה."

Exit mobile version