Site icon IAS

פינאייר: מהפכה בחוויית הזמנת כרטיסי הטיסה

הטכנולוגיה החדשה מגמישה את חוויית הזמנת הכרטיסים המקוונת של פינאייר ומאפשרת התאמה של תהליך ביצוע ההזמנות בהתאם לנוחות הנוסע ,כל זאת הודות לממשק ה- API הדיגיטלי של אמדאוס. 

פינאייר חוברת לאמדאוס על מנת להקל על הזמנת כרטיס הטיסה ולהגמיש את התהליך ללקוחות  בכל הפלטפורמות המקוונות שלה. האתר של פינאייר באינטרנט ואפליקציית הסלולר שלה הם מקור לרבע ממכירותיה של פינאייר, ובכך הן מהוות את ערוץ המכירות היחיד החשוב ביותר שלה.

"אנו שואפים להפוך את חוויית רכישת הכרטיסים לאינטואיטיבית ומהנה יותר ללקוחותינו," אומר Jaron Millner , סמנכ"ל למכירות ישירות בפינאייר. "ממשק ה-API של אמדאוס, מספק לנו את הגמישות שחיפשנו, ומאפשר לנו לפתח חוויית הזמנות משותפת עם לקוחותינו, על מנת למצוא את דרך הזרמת ההזמנות והקניות הנוחה להם."

ה-API הדיגיטלי החדשני של אמדאוס REST/JSON[1] מעצים את פינאייר באמצעות יכולות קמעונאיות משופרות לביצוע הזמנות לפי דרישות הלקוח, המאפשרות ויתור על רצף הצעדים כפי שנהוג בתהליכי הזמנת כרטיסי טיסה. עגלות הקנייה יישארו פתוחות וזמינות ותוקף תהליך ההזמנה לא יפוג למשך חודשים אחדים, מה שאומר שהנוסעים יכולים להתחיל לבצע רכישה של כרטיסי טיסה ב- m.finnair.com, לצאת מהאתר בכל עת, ולהמשיך מהמקום שבו הם הפסיקו כדי לסיים את הזמנת הכרטיסים. בעזרת תכונה זו, תוכל פינאייר לאפשר בעתיד ללקוחותיה לגשת לעגלת הקניות שלהם ממתקנים שונים; למשל, להתחיל את ההזמנה בטלפון החכם ולסיים את התהליך ממכשיר אחר ימים או שבועות לאחר מכן.

"ממשק זה פותח כמענה ישיר  לצורכי חברת תעופה," אומר Manuel Midon, מנהל טיסות צפון ומערב אירופה בחברת התעופה אמדאוס. "זה מספק לחברות התעופה יכולת לעצב ולבנות את תזרים ההזמנות לפי רצונן, בהתאם לחוויית הזמנות מקוונת שהנוסעים של היום מצפים לה."

פינאייר ואמדאוס עבדו זו לצד זו בגישת Agile, שאפשרה הספקה מהירה של הפתרון המסחרי החדש, משום שהצוותים יכלו להתאים את הפתרון תוך כדי תהליך הפיתוח.

אפליקציית הסלולר לממשק API של אמדאוס מניעה את החוויה הקמעונאית של אתר המובייל של פינאייר, m.finnair.com. ממשק זה מסופק לנוסעי פינאייר בהדרגה לכל שוק בנפרד, בכל רחבי העולם.

אודות פינאייר

פינאייר טסה בין אסיה, אירופה וצפון אמריקה, בדגש על טיסות המשך מהירות דרך הלסינקי והיא מטיסה יותר מעשרה מיליון נוסעים בכל שנה. ב-2017, מקשרת הרשת הנרחבת של פינאייר בין 19 ערים באסיה ו-7 ערים בצפון אמריקה לבין יותר מ-100 יעדים באירופה. חברת התעופה, חלוצה בתחום הטיס הבר קיימא, הייתה חברת התעופה הראשונה באירופה להטיס את מטוס הדור הבא הידידותי לסביבה, אירבוס A350 XWB, היא חברת התעופה הראשונה שנכנסה למדד החברות המובילות של ה-Carbon Disclosure Project והיא חברת התעופה הנורדית היחידה שיש לה דירוג של 4 כוכבים של Skytrax. פינאייר זכתה גם בפרס World Airline Reward בזכות מיצובה כחברת התעופה הטובה ביותר בצפון אירופה בשמונה השנים האחרונות ברציפות. פינאייר חברה ב-Oneworld, ברית חברות התעופה המובילות בעולם המחויבת להספקה של שירות ונוחות ברמה הגבוהה ביותר לנוסעים בינלאומיים מתמידים.

מידע נוסף:

הגלריה של פינאייאר http://gallery.finnair.com 
פינאייר בטוויטר: www.twitter.com/Twitter
הבלוגים של פינאייר: http://blogs.finnair.com
פינאייר בפייסבוק: www.facebook.com/finnair
אתר קבוצת פינאייר: www.finnairgroup.com

אודות קבוצת ה-IT של אמדאוס

אמדאוס היא ספק מוביל של פתרונות טכנולוגיה מתקדמים לענף הנסיעות הגלובלי. בין לקוחותיה ספקי נסיעות (למשל חברות תעופה, בתי מלון, מפעילי רכבות ומעבורות וכד'), מוכרי נסיעות (סוכנויות נסיעות ואתרי נסיעות באינטרנט) ורוכשי נסיעות (תאגידים וחברות לניהול נסיעות).

קבוצת אמדאוס מעסיקה כ-15,000 עובדים ברחבי העולם, באתרים מרכזיים במדריד (מטה החברה), ניס פיתוח) וארדינג (תפעול), יותר מ-70 ארגונים מסחריים מקומיים של אמדאוס ברחבי העולם ונוכחות ביותר מ-190 מדינות.

המודל העסקי של הקבוצה מבוסס על תשלום לפי עסקה.

אמדאוס רשומה למסחר בבורסה הספרדית תחת הסמל "AMS.MC" והיא כלולה במדד IBEX 35.

למידע נוסף אודות אמדאוס, בקרו ב- www.amadeus.com, ולמידע נוסף על ענף הנסיעות ב-www.amadeus.com/blog

[1]  (REST) Representational State Transfer ביחד עם JavaScript Object Notation (JSON) הם שיטות עבודה מודרניות לממשק API, המספקות למתכנת גישה גמישה וידידותית למשאבי תוכנה, כאשר במקרה זה מדובר בפתרון הדיגיטלי הקמעונאי של אמדאוס.

Exit mobile version