Site icon IAS

פולאריס מונתה לנציגת BUQUEBUS בישראל

חברת פולאריס מונתה ל-GSA בישראל של חברת BUQUEBUS הארגנטינאית.

חברת BUQUEBUS היא חברה בבעלות אנשי עסקים ארגנטינאים, שהחלה את דרכה כמפעילת שרות מעבורות על נהר הפלאטה, בין בואנוס איירס לעיר קולוניה, אשר באורוגוואי.

בעשר השנים האחרונות, עם צמיחת צי המעבורות שלה, הפכה החברה למוביל הגדול ביותר המספק שרותי מעבורות, לנוסעים ורכבים, בין ארגנטינה ואורוגוואי. בשנים האחרונות נכנסו לשימוש אוניות חדישות שכמותן פועלות גם בניו זילנד, צפון אירופה (נורבגיה – דנמרק) וספרד (בין ברצלונה ופלמה דה מיורקה) והשימוש במעבורת הפך לאלטרנטיבה לטיסות.

במהלך השנים הרחיבה החברה את מגוון השירותים שהיא מספקת : הקימה צי אוטובוסים מודרני המקשר בין ארגנטינה לערים המרכזיות באורוגוואי ועם צמצום פעילותה  של חברת התעופה פלונה  מעל האטלנטי , ביקשה וקיבלה BUQUEBUS זכויות טייס בין מונטבידאו למדריד, שרות שיחל לפעול באמצע שנת 2011.

כבר כיום מפעילה החברה צי של מטוסים מדגם ATR47 משדה התעופה AEROPARQUE בבואנוס איירס אל יעדים כמו PUNTA DEL ESTE, CARMELO, IGUASU, FLORIANOPOLIS, ROSARIO ועוד.

BUQUEBUS מפעילה את שרותי המעבורות לאורוגוואי מהנמל במרכז העיר בואנוס איירס, נמל מודרני שבו גם שרותי דיוטי פרי ליוצאים מן המדינה. כך הדבר גם במונטבידאו ובפונטה דל אסטה.

בנוסף, מציעה BUQUEBUS, באמצעות חברת פולאריס, נציגתה בישראל, שרות של הזמנות בבתי מלון בארגנטינה ובאורוגוואי, רבים מהם בשיטת ה-FREE SALE, כמו גם חבילות נופש ותיור בארגנטינה ובאורוגוואי כולל סיורים בני יום אחד.

BUQUEBUS הינה בעלת הזיכיון של EUROPECAR בארגנטינה ומציעה רשת ענפה של נקודות השכרה וצי מכוניות חדישות.

בימים הקרובים תפיץ חברת פולאריס הנחיות להזמנות  ופרוט השירותים המוצעים על ידי BUQUEBUS.

Exit mobile version