Site icon IAS

ערכות טיסה של מעצבי-על בטורקיש איירליינס

ערכת ורסאצ'ה לנשים במחלקת העסקים בטורקיש איירליינס. צילום יח"צ

 טורקיש איירליינס משיקה בימים אלו ערכות נסיעה מעוצבות שתוכננו במיוחד עבור החברה על ידי בית האופנה של  ורסאצ'ה, ממעצבי העל המובילים בעולם האופנה, ומנדרינה דאק מותג האופנה המתמחה במוצרי נסיעות.

ערכת מנדרינה דאק. צילום יח"צ

החל מה-2 ביולי, מקבלת טורקיש איירליינס את פני הנוסעים במחלקת העסקים עם ערכות הנסיעה המעוצבות על ידי ורסאצ'ה. הערכה כוללת: גרביים, אטמי אוזניים, מסיכת שינה, מדבקות אזהרה, שפתון ורסאצ'ה, קרם ידיים, קרם פנים וסיכות ראש (בערכות נשים בלבד), במטרה לענות על צרכי הנוסעים בתחום זה במהלך הנסיעה.

הערכות – אשר עוצבו באופן בלעדי עבור טורקיש אירליינס – מוכנות בנפרד לנוסעים גברים ונשים בהתחשב בצרכיהם. העיצוב האלגנטי והפונקציונלי של הערכה, שהנוסעים יכולים לקבל בצבעים שונים, הופך את השימוש שלהם לאחר הטיסה למושך יותר. הקרמים של ורסאצ'ה, שנמצאים בתוך הכיס המיוחד של הערכה, מבטיחים לנוסעים חוויה נינוחה בטיסות הארוכות שלהם.

סט הנסיעה שמוצע לנוסעים במחלקת תיירים בטיסות בין-יבשתיות החל מה-3 ביולי, תוכנן על ידי מנדרינה דאק, הידועה ביצירת פתרונות חדשניים ופונקציונליים לנוסעים בעיצובים חכמים וייחודיים. ערכה זו כוללת מסיכת שינה, גרביים, אטמי אוזניים, שפתון, מברשת שיניים ומשחת שיניים.

חברת התעופה הטורקית מציעה גם את מוצרי Atelier Rebull, המסופקים כיום במחלקת תיירים של חברת התעופה.

Exit mobile version