Site icon IAS

עם אתיופיאן להודו ב-461 דולר

מטוס דרימליינר של אתיופיאן איירליינס. 23 שנים בישראל. צילום יחצ

חברת התעופה אתיופיאן איירליינס הודיעה היום על מחיר חסר תקדים לניו דלהי שבהודו, לפיו מחיר כרטיס טיסה הלוך ושוב במחלקת תיירים יעמוד על 461 דולר, כולל שתי מזוודות במשקל של עד 40 ק"ג, מיסים, היטלים ודמי שירות. הקישור דרך אדיס אבבה קצר ונח – בהלוך המתנה של כשעה וחצי ובחזור המתנה של כשעתיים וחצי. המבצע תקף למזמינים עד ה-30 ביוני ללא הגבלה לזמן היציאות.

הנוסעים ייהנו מחווית טיסה במטוס הדרמליינר 787. אתיופיאן איירליינס זכתה בפרס חברת התעופה של השנה באפריקה זו השנה השנייה ברציפות וקיבלה דרוג של 4 כוכבים על פי אתר SKYTRAX.

אתיופיאן אירליינס מציעה שתי טיסות יומיות הממריאות מנתב"ג בשעה 09:00 בבוקר והשניה 00:45 בלילה ובסה"כ 14 טיסות שבועיות מתל אביב לאדיס אבבה ומשם טיסות המשך למבחר גדול של יעדים באסיה ובהם דלהי, מומבאיי, בנגקוק, סינגפור, מנילה, גואנגזו, הונג קונג ועוד וכן באפריקה לקייפטאון, יוהנסבורג, ניגריה, נמיביה, טנזניה ועוד וכן לארה"ב – לוושינגטון, ניו יורק ולוס אנג'לס.

בקו לתל אביב מפעילה החברה מטוס מדגם 737-800 חדיש עם שתי מחלקות שירות: תיירים ועסקים.

אתיופיאן איירליינס טסה ללמעלה מ-100 יעדים באפריקה, אסיה, אירופה ואמריקה ומפעילה צי של 100 מטוסים בגיל ממוצע של 5 שנים, ובצבר ההזמנות שלה עוד 50 מטוסים.

כזכור, חברת אייר אינדיה החלה לא מכבר  לטוס בטיסה ישירה לדלהי מעל ערב הסעודית, כשהיא מציעה אותה במחיר של כ-700 דולר.  WOW האיסלנדית מציעה דילים לדלהי דרך רקוויאוויק.

Exit mobile version