Site icon IAS

עורך דין ירון זפט מונה ליועץ המשפטי לרש"ת

הרוטונדה בנתב"ב. טרמינל 3 היה אחד הפרוייקטים שעו"ד שחם היה מעורב בהקמתו. צילום עירית רוזנבלום

עורך דין ירון זפט נבחר ליועץ המשפטי החדש של רשות שדות התעופה (רש"ת). עו"ד זפט ייכנס לתפקידו בתחילת ספטמבר 2018 ויחליף את עו"ד אריה שחם, המסיים  את תפקידו לאחר 14 שנים.

עו"ד זפט נבחר לתפקיד על ידי ועדה בראשות מנכ"ל רש"ת יעקב גנות, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד מאיר לוין, סמנכ"ל למנהל וארגון חגי זמיר ונציגי ציבור. עו"ד שחם מסיים  את תפקידו ברשות שדות התעופה לאחר 50 שנות עבודה פורייה. הוא החל את דרכו ברשות כפקח טיסה בשנת 1965 ולאחר סיום לימודיו כעורך דין השתלב ברש"ת במקצועו. עו"ד אריה שחם  חבר הנהלה ברשות שדות התעופה, נחשב לסמכות בינלאומית ומוביל בעולם התעופה ובניהול חוזים ופרויקטים בינלאומיים.

היועמ"ש החדש של רש"ת – עו"ד ירון זפט

עו"ד שחם ליווה  את הנהלת הרשות בייעוץ משפטי ובניהול מאות פרויקטים  בתחום התשתיות התעופתיות ובמגה פרויקטים אשר נבנו על ידי רש"ת, הכוללים את בניית טרמינל 3 בנמל התעופה בן גוריון, הקמת המערכת הביטחונית, מערכת ה- HBS, הקמת  הזרוע הרביעית בנתב"ג, שדרוג מערך המסלולים בנמל התעופה בן גוריון, הקמת נמל התעופה הבינלאומי השני של ישראל – נמל התעופה "רמון" ע"ש אילן ואסף רמון באילת – ובשנים האחרונות הוביל מאות נושאים ייחודיים  ומורכבים כיועץ המשפטי של רש"ת.

עו"ד זפט כיהן כיועץ המשפטי של נתיבי ישראל (מע"צ לשעבר)

רש"ת המשיכה את העסקתו  של עו"ד שחם מעבר לגיל הפרישה (באישור משרד האוצר), בשל הידע המקצועי שלו בעולם התעופה בייעוץ משפטי והתקשרויות ונושאים ייחודיים בעולם ביטוח התעופה. שחם ניהל את המחלקה המשפטית של רשות שדות התעופה העוסקת בלווי ובחינת עשרות מכרזים, מאות חוזים, הסכמים מסחריים בארץ ובעולם, ביטוחים בינ"ל ופעילות משפטית על כל גוניה וניהול צוות המונה 8 משפטנים עורכי דין עובדי הרשות.

עורך דין ירון זפט, היועמ"ש החדש של רש"ת, שימש עד לאחרונה כיועץ המשפטי של חברת נתיבי ישראל (מע"צ לשעבר). בין 2009-2015 שימש היועץ המשפטי של רכבת ישראל ועד 2008 שימש שותף מנהל במשרד זפט, פוזנר, פיינגולד בירושלים.

לעו"ד זפט ניסיון עתיר בפרויקטים תשתיתים גדולים ומורכבים, בניהול התקשרויות, בניהול חוזים מסחריים – לרבות עסקאות בינ"ל, בתחומי המשפט האזרחי, מסחרי וליטיגציה.

מהנהלת רשות שדות התעופה נמסר כי : "אין ספק כי עו"ד זפט הינו עו"ד ראוי ביותר למלא את תפקידו של היועץ המשפטי ברשות ואנו מאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו החדש".

Exit mobile version