Site icon IAS

סרטון הפרסומת של טורקיש איירליינס בסופרבול

מתוך סרט הפרסום של טורקיש איירליינס בבימויו של רידלי סקוט. צילום מתוך הווידאו

יוצר הקולנוע סר רידלי סקוט ( Sir Ridley Scott) חבר לטורקיש אירליינס וביים סרטון פרסומת קצר שצולם באיסטנבול, במקום בו מזרח ומערב נפגשים. הסרטון, "THE JOURNEY", ששודר אמש בגמר הסופרבול (3/2), עוקב אחרי מרדף ברחבי העיר איסטנבול בין נקודות ציון אייקוניות חולק כבוד לעיר העתיקה של איסטנבול, שהיתה ביתה של חברת התעופה במשך 85 שנה, שהפכה מאז לחוצת היבשות אירופה ואסיה.

הסרטון, שאורכו 30 שניות, שודר במהלך הרבע הראשון של הסופרבול, אירוע הספורט הנצפה ביותר בעולם לצד שורה של מותגים מהמוכרים בעולם, בזמן שהסרטון המלא שאורכו 6 דקות הושק במקביל בערוץ היו-טיוב של טורקיש איירליינס.

כמותג הטורקי הראשון המפרסם בסופרבול, טורקיש איירליינס, חברת התעופה יצרה פרסומות מקוריות לקהל כבר משנת 2016. מסעות הפרסום הקודמים של טורקיש אירליינס כוללים: "באטמן נגד סופרמן" עם בן אפלק, "widen your world" עם מורגן פרימן ו"חמשת החושים" עם ד"ר אוז ועוד.

אילקר אייסי, יו"ר מועצת המנהלים של טורקיש איירליינס, ציין: "כשהצופים נכנסו לאיצטדיון הסופרבול ביום ראשון הם זכו להצצה מדהימה של איסטנבול בסרטו המרגש של ריידלי סקוט. אנו מזמינים מטיילים מכל העולם להצטרף למסע שלנו ולחוות אירוח טורקי אמיתי בביתנו החדש, בנמל התעופה באיסטנבול."

במאי ומפיק הסרטון, רידלי סקוט, הוסיף: "איסטנבול היא עיר מעוררת השראה לבניית סיפור סביב הטופוגרפיה היפה שלה המוקפת במים. העיר מהווה רקע משמעותי לסיפור המפגיש בין הדמויות המרכזיות בצורה מרגשת ומרהיבה, כשם שאיסטנבול עשתה במשך דורות."

פרסומת ראשונה ב-15 שנה לסקוט

סקוט ביים את הפרסומת הראשונה שלו מזה 15 שנה, וחברת RSA Film הפיקו, לציון פתיחתו של נמל התעופה באיסטנבול, הבית החדש של טורקיש איירליינס. "The Journey" מציג את איסטנבול כביתה של חברת התעופה הטורקית וכמרכז תעופתי לנוסעים מכל העולם. זה יהיה נמל התעופה הגדול בעולם עם יכולת קיבולת שנתית של כ-200 מיליון נוסעים. כחברה המטיסה ליותר מדינות מכל חברת תעופה אחרת, טורקיש איירליינס, מציעה כיום 306 יעדים ב-124 מדינות, אשר יתרחבו בעת מעברה משדה התעופה הנוכחי אטאטורק באיסטנבול לחדש שייפתח גם כן בעיר.

סילביה הוקס, המוכרת מתפקידה בסרט 'בלייד ראנר 2049', משחקת את התפקיד הראשי לצד מראות מרכזיים באיסטנבול כגון ארמון צ'ירגן ובזיליקה סיסטרן, כיכר אורטאקוי ונמל התעופה החדש. בצילומים בנמל התעופה של איסטנבול בו צולם הסרטון, השתתפו 250 אנשי צוות ו-500 שחקנים ושחקניות. בסצנות בשדה התעופה, נראים צוות טורקיש איירליינס כשהם לובשים את המדים החדשים שלהם, כמו גם את החידושים בעיצוב תא הנוסעים.

הבמאי הבריטי, ידוע בסרטיו המוכרים 'תלמה ולואיז', 'בלייד ראנר', 'גלדיאטור' ועוד וזכה להצלחה מתמשכת על המסך הגדול לצד בימוי פרסומות. הוא היה מועמד 4 פעמים לאוסקר וביים כ-2,700 פרסומות, חלקן עבור המותגים המובילים בעולם.

Exit mobile version