Site icon IAS

ספרינג דיל בבריטיש איירווייס

חברת התעופה בריטיש איירווייס יוצאת במבצע מיוחד לישראלים, ומציעה מבצע אביב חגיגי בלונדון: טיסה הלוך-ושוב ללונדון החל מ-569 דולר בלבד (כולל מיסים, היטלים ודמי שירות), לטיסות מ-8 באפריל ועד 30 במאי, 2013. 

 

המבצע המיוחד, המשקף הנחה משמעותית בהשוואה למחיר הממוצע במחלקת התיירים בתקופה מבוקשת זו, מוצע עבור כ-900 כרטיסי הלוך-ושוב, למזמינים טיסות במהלך החודש ­– החל מהיום, 4 במרץ 2013, ועד 31 בחודש.

 

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל: "ישראלים רבים נוטים להמתין לתקופת "אחרי החגים" על מנת ליהנות ממזג האוויר האביבי ולחגוג את החגים האחרונים של השנה, שבועות ויום העצמאות, בחו"ל. אנו שמחים להציע את המבצע המיוחד לתקופה אביבית זו, וליהנות מהשירות המעולה של בריטיש איירווייס במחיר אטרקטיבי ותחרותי".

 

 

 

 

* מספר המקומות המוצע במסגרת המבצע בעת פרסומו ב-3 במרץ, 2013 – כ-900, בכפוף לזמינות המקומות בעת ההזמנה והזמנות מחו"ל. המחיר זול בכ-11% מהמחיר הרגיל הזול ביותר במחלקת תיירים.

 

* במקרה של ביטול כרטיס טיסה שנרכש בישראל על ידי צרכן בעסקת מכר מרחוק כהגדרת המונחים בחוק הגנת הצרכן, שנעשה בהודעה בכתב בתוך 14 יום ממועד הרכישה או ממועד מסירת מסמך המפרט את תנאי העסקה, לפי המאוחר, ולא פחות מ-7 ימי עבודה לפני מועד תחילת הטיסה הראשונה עפ"י כרטיס הטיסה או ההזמנה, יחויב המזמין בדמי ביטול של 5% מערך העסקה או 100 ש"ח, הנמוך מביניהם.

 

Exit mobile version