Site icon IAS

סמינר סוכנים של קבוצת אייר פראנס – KLM

קבוצת התעופה אייר פראנס KLM , ערכה לאחרונה, סמינרים מקצועיים לסוכני נסיעות מאזור גוש דן , ירושלים והסביבה.

 

במסגרת הסמינרים, הועברו לסוכנים תכנים רלוונטיים בנוגע לפעילותה של הקבוצה כגון: יעדים חדשים, שדרוגי המחלקות השונות והרחבת השירותים לנוסעים, מחירים אטרקטיביים בפורמט הגמיש של כרטיסי המיני והקלאסי ועוד.

 

במהלך הסמינר, נהנו הסוכנים מהרצאתו של המומחה לשיווק ומכירות גיל פרץ, כותב הספר "הסודות של אובמה". פרץ, דיבר בין היתר על " התמודדות הסוכנים בעידן האינטרנט" ושילב זאת עם הומור וערך מוסף כצידה לדרך.

 

קלייר טבאקיאן, מנהלת קבוצת אייר פראנס KLM  ישראל, המסכמת בימים אלו שנה ציינה כי : במהלך השנה החולפת הרבנו במהלכים שנתנו מענה לצרכיו של הלקוח הישראלי ושזכו להצלחה רבה: הגברנו את תדירות הטיסות לפריז מרסיי וניס, הצענו מחירים אטרקטיביים , שימרנו את הקשר הישר עם הלקוחות באמצעות הפייסבוק ועוד. אין ספק כי הענף בישראל הינו בעל פוטנציאל שיווקי רב.

 

עוד צויין כי, בימים אלו, הקבוצה מציינת את יום הולדתה ה-80 של חברת אייר פראנס ואת יום הולדת ה- 94 של חברת KLM, האירועים המיוחדים באים  לידי ביטוי בפעילויות העשרה ותרבות שמוענקים לנוסעים כחלק מחוויית הנסיעה שלהם.

 

עוד, במעמד הסמינר, הוכרזו שמות הזוכים בפרסים יקרי ערך בתחרות שערכה הקבוצה לסוכנים: בפרס הראשון, כרטיס זוגי במחלקת עסקים של קלמ או אייר פראנס ליעד על פי בחירתה זכתה עידית הנדלר כץ, מסוכנות תלמה טורס. בפרס השני, כרטיס זוגי מחלקת תיירים לפריז או ניס או מרסיי, זכתה חן ליפט מסוכנות בי.טי.סי.

 

 

Exit mobile version