Site icon IAS

סמינר נורוויג?ן קרוז ליין בישראל

חברת אופיר טורס ומחלקת השייט שלה Cruise No.1 , ערכו סמינר בנושא חברת השייט Norwegian Cruise Line ל – 60 סוכני נסיעות שהצטיינו במכירת קרוזים של החברה , דרך מחלקת Cruise No.1 .

 

הסמינר התקיים במלון קראון פלזה סיטי סנטר תל אביב , בתאריך : 28.10.2013 . את הסמינר הנחה גיל רובין , מנהל הפיתוח העסקי של חברת אופיר טורס.

 

אורחי הכבוד בסמינר היו מר פרנסיס ריילי , סגן הנשיא והמנכ"ל הבינלאומי של חברת השייט Norwegian Cruise Line ומנהל הפיתוח העסקי של החברה , מר סבסטיאן סרסין.

 

מר בועז וקסמן , יו"ר חברת אופיר טורס נשא דברים בתחילת הסמינר , בירך את הסוכנים על הצטיינותם במכירות קרוזים של החברה בשנת 2013 , סקר את מגמות השייט העולמיות והציג את אורחי הכבוד לסוכנים.

 

מר פרנסיס ריילי ומר סבסטיאן סרסין בירכו אף הם את הסוכנים על הישגיהם והודו להם על העדפתם של הסוכנים למוצרי החברה. מר פרנסיס ריילי ומר סבסטיאן סרסין הציגו בפני הסוכנים פרזנטציות מקצועיות ומעניינות ביותר על חברת השייט , בליווי סרטוני וידאו שהציגו את יתרונותיה הרבים של החברה , סגנונה הייחודי FreeStyle Cruising , צי האוניות , כולל האוניה המפוארת החדשה , Norwegian Getaway שתושק בינואר 2014

ואת שתי האוניות החדשות Bliss ו – Escape שיבנו במהלך 2015 ו – 2016 . סוכני הנסיעות נהנו מסמינר מקצועי ומהנה וארוחת בוקר.

 

מר יוני וקסמן , סגן יו"ר אופיר טורס ומר פרנסיס ריילי העניקו תעודות הצטיינות ופרסים ל – 15 סוכני נסיעות ממשרדים שונים שהצטיינו בהיקף מכירות הקרוזים שלהם , במסגרת תוכנית ההטבות לסוכנים  Sell & Cruise .

 

הפרסים שהוענקו היו קרוזים חינם ליעדים שונים של חברת Norwegian Cruise Line , כגון : האיים הקריביים , בהאמס , אלסקה והוואי.

 

https://www.youtube.com/watch?v=qxq1Tgbr_A8

Exit mobile version