Site icon IAS

סינגפור איירליינס חוברת לאיזי ג'ט לטיסות המשך ארוכות-טווח

סינגפור איירליינס: מטוס איירבוס A380. צילום סינגפור איירליינס

סינגפור איירליינס: מטוס איירבוס A380.במקם הראשון זו השנה ה-18. צילום סינגפור איירליינס

סינגפור איירליינס תחבור ל- Worldwide by easyJet וביחד יספקו קישורים לטיסות המשך בינלאומיות. הצעד – שכולל גם את החברה-הבת לטיסות מוזלות של סינגפור Scoot  – יחבר את לקוחות איזי ג'ט עם דרום-מזרח אסיה באמצעות סינגפור איירליינס דרך נמל התעופה מילאנו-מלפנסה ואת לקוחות סקוט דרך נמל התעופה טגל שבברלין. השירות אמור להיות זמין בחודשים הקרובים.

Worldwide by easyJet הושקה בשנה שעברה כחברת טיסות ההמשך – הקונקשנים – הראשונה בסוגה בתחום הלואו-קוסט, ותציע ללקוחותיה גם טיסות מוזלות לאסיה דרך סקוט, כמו גם את הבחירה בחברת תעופה סדירה עם שירות מלא דרך סינגפור איירליינס.

חברות התעופה הסדירות הציעו באופן מסורתי טיסות המשך דרך קוד שייר והסכמי אינטרליין שונים. היוזמה החדשה מציעה ללקוחות שירות עצמי, שותפויות דרך אמצעים דיגיטליים ו-HUB וירטואלי, שיפשט וייעל את ההזמנה.

את הקישוריות מספקת חברת טכנולוגיה בשם Dohop, שהפלטפורמה החדשנית שלה מאפשרת ללקוחות איזי ג'ט להזמין את הטיסה, כולל טיסות ההמשך, באתר.  Worldwide by easyJet גם מאפשרת להזמין טיסות דרך נמלי תעופה הפועלים בשיתוף פעולה אתה.

רשת הנתיבים של קבוצת סינגפור איירליינס כוללת 135 יעדים ביותר מ-35 מדינות בחמש יבשות, עם צי משולב של יותר מ-180 מטוסים. ביחד עם סקוט היא חוברת לשותפים האחרים של Worldwide הכוללים את תומאס קוק, נורוויג'ן ושש חברות תעופה נוספות.

המזרח הרחוק מתקרב

איזי ג'ט בשיתוף פעולה עם סינגפור איירליינס. צילום יח"צ

53 מיליון הלקוחות שמטיסה איזי ג'ט בשנה, יוכלו להזמין טיסות המשך עם החברות הללו לכ-100 יעדים בצפון אמריקה, האיים הקריביים, אפריקה, האוקיינוס ההודי ובקרוב, כאמור, דרום-מזרח אסיה עם סינגפור איירליינס וסקוט.

יוהאן לונדגרן, מנכ"ל איזי ג'ט, אמר כי הם מאושרים לקבל את סינגפור איירליינס וסקוט כחברות חדשות בשותפות הבינלאומית שלהם, להגדיל את מבחר הטיסות והיעדים ולאפשר ללקוחות לראשונה לשלב בטיסות חברת תעופה בשירות מלא על הפלטפורמה של Worldwide. הוא הוסיף כי החברה צמחה במהירות מאז השקתה לפני כמעט שנה.

הבוקר נפתחה באיזיג'ט במכירת האביב העולמית שלה, כולל מישראל, עם כרטיסי טיסה מוזלים לחודשים אפריל-יוני 2019. החברה מציינת מספר שיא של טיסות מוצעות ברחבי אירופה – למעלה מ-151,000 ללמעלה מ-1,000 יעדים. מספר המושבים שיהיו זמינים הוא 26 מיליון. במודל הלואו-קוסט על פיו פועלת החברה, ככל שמקדימים להזמין, המחירים זולים יותר.

החברה, שפועלת מישראל מנובמבר 2009, מפעילה קווים בין תל אביב ל-16 יעדים באירופה: לונדון (לוטון), לונדון (גאטוויק), לונדון (סטנסטד), מנצ'סטר, בזל, ז'נבה, ברלין (שונפלד), ברלין (טגל), פריס, אמסטרדם, מילאנו, ונציה, נאפולי, בורדו, ליון וניס.

ביום שישי ה-14 בספטמבר רשמה איזי ג'ט את היום העמוס ביותר בתולדותיה עם 1,941 המראות ו-330 אלף נוסעים. זאת בהשוואה ליום השיא הקודם שלה ב-8 בספטמבר 2017, בו הטיסה החברה 267 אלף נוסעים. מבריטניה לבדה טסו 170 אלף נוסעים והיעדים הפופולאריים שלה היו ברצלונה, פארו, מלגה ופלמה.

סינגפור איירליינס מובילה בסקר סקייטרקס

Exit mobile version