Site icon IAS

סינגפור איירליינס השיקה תוכנית ממשק מתקדמת    

סינגפור איירליינס. מתמודדת עם עודף כוח אדם כרגע. צילום Depositphotos

סינגפור איירליינס השיקה את תוכנית KrisConnect במטרה לשפר את חוויית הלקוח הכוללת. יוזמה זו אמורה לשפר את קבלת המידע והפונקציות השונות בפלטפורמות הדיגיטליות של חברת התעופה ולהפוך אותה ליותר מובנית ללקוחות החברה.

התוכנית, שנמצאת בשלבי הביצוע בסינגפור איירליינס, מאפשרת כניסה לממשק תכנות יישומים (API – Application Programming Interface) של החברה ודרכו לשותפיה בתחום הנסיעות והתיירות בעת הקשת התחייבות ב-API של סינגפור איירליינס. שותפים אלה כוללים צוברי נסיעות כמו Google, KAYAK, Skyscanner ו- Travelfusion, מערכות הפצה עולמיות כגון Amadeus, Saber ו- Travelport וסוכני נסיעות כמו CTM ו-Ctrip / Trip.com.

API

ממשק תכנות יישומים (API) הוא ערכה של ספריות קוד פקודות, פונקציות ופרוצדורות מן המוכן, בהן יכולים המתכנתים לעשות שימוש פשוט, בלי להידרש לכתוב אותן בעצמם כדי שיוכלו להשתמש במידע של היישום שממנו הם רוצים להשתמש לטובת היישום – ובמקרה של סינגפור איירליינס בתחום הטיסות והתיירות. כמו למשל, לנצל את גוגל מפות למדריך של סינגפור איירליינס, הליך שנקרא Machup.

ככל ש-API יהיה מקיף וגמיש יותר, כך השליטה והאינטגרציה בינו ללקוחות תהיה טובה יותר. חברות משקיעות כסף רב בבנייה ובשדרוג ה-API שלהן על מנת שיהיה יותר קל לשימוש, מתוך כוונה ש–API טוב יותר יזכה ליותר תשומת לב.

היוזמה החדשה של תוכנית KrisConnect של סינגפור איירליינס, תשפר את יכולת ההפצה של מערכת NDC – New Distribution Capability החדשה של יאט"א עם Skyscanner וזה יאפשר, למשל, ללקוחות להזמין טיסות סינגפור איירליינס  ישירות על Skyscanner.

NDC

מערכת NDC  של יאט"א מאפשרת לתעשיית הנסיעות לשנות את האופן שבו מוצרי הטיסות משווקים לתאגידים, למטיילים ולתיירים עסקיים, תוך התייחסות למגבלות ההפצה הנוכחיות של התעשייה: בידול מוצרים, זמני הגעה וחוויית קניות שקופה.

התוכנית של KrisConnect עושה שימוש בממשקי  API של תוכנית NDC, וגם ממשקי API אחרים. ממשקי API מציעים למשתמשים חיצוניים פונקציות כולל ביצוע וניהול הזמנות טיסה, בדיקת פרטי סטטוס טיסה ובין היתר מתן מידע הקשור ל- KrisFlyer.

"שירות אישי ממוקד לקוח הוא כבר מזמן אחד מסימני ההיכר של סינגפור איירליינס. ממשקי API מעניקים לנו הזדמנות להרחיב את הערכים הללו מעבר לנקודות המגע המסורתיות שלנו ואנו שמחים להשיק את KrisConnect כדי לפתח מערכת יחסים עמוקה יותר עם שותפים על מנת לשפר את חוויית הלקוחות של סינגפור איירליינס בפלטפורמות שלהם", אמר קמפבל ווילסון (, Campbell Wilson) סגן נשיא בכיר למכירות ושיווק בסינגפור איירליינס.

Exit mobile version