Site icon IAS

סינגפור איירליינס : הדור הבא של מושבי מטוסים

סינגפור איירליינס חשפה את המושבים החדשים ב- 8 מטוסי בואינג מדגם 777-300 בהשקעה של 150 מיליון דולר. תוכנית שתורחב בשנים הקרובות גם למטוסי האיירבוס A350 שיצטרפו לצי בשנים הקרובות.

 

המושבים החדשים נמצאים במטוסים הפועלים בקו סינגפור לונדון במחלקות: ראשונה, עסקים ותיירים בנוסף למערכת הבידור המתקדמת בעולם KrisWorld. בשלב מאוחר יותר יצוידו גם שאר המטוסים.

 

"ההשקעה המשמעותית בדור הבא של מוצרים במטוסינו מחזקת את המחויבות שלנו לחדשנות ומוכיחה את שירות הפרימיום שאנו מעניקים ללקוחותינו", מק סווי וואה, סגן נשיא בכיר בסינגפור איירליינס.

 

"תשומת לב מיוחדת ניתנה לארגונומיה, נוחות, עיצוב בהתאמה לאורח החיים של קהל לקוחותינו. משימתנו הייתה להעניק דרך מעולה לטוס ואני מאמין שהעברנו היטב את המסר", הוסיף מק סווי וואה.

 

מחלקה ראשונה

לפני עיצובו של המושב נערך מחקר מקיף על מנת לענות על כל הדרישות של לקוחות החברה.כל מושב עטוף מאחור ומהצדדים בלוחות עץ מעוגלים כדי לאפשר מרחב אישי ופרטיות מרבית. המושב רחב יותר ב-35 אינץ' וארוך ב-82 אינץ' והוא נחשב למרווחים ביותר בעולם.

 

כרית ארגונומית ומשענת ראש מתכווננת הוספו לשיפור הנוחות ושכבת מזרן נוספת לאפשר שינה נינוחה יותר.

 

בקנה אחד עם פילוסופית השירות הידועה של סינגפור איירליינס הוכנסו דברים חדשים כמו יחידת בקרה מסוגננת הכוללת מתג חדש המאפשר גישה נוחה יותר לכיבוי בזמן הטיסה ולצוות לעשות זאת מבלי להפריע ללקוחות בשעת מנוחתם.

 

נעשה מחקר מעמיק עם מומחי תאורה במטרה לאפשר תאורה מספקת לקריאה ולעבודה בצבע האופטימאלי ובהירות טובה.

 

מערכת בידור חדשה הותקנה ונוסעי מחלקה ראשונה יכולים כעת ליהנות ממערכת KrisWorld עם מסך מגע LCD 24 אינץ' ווידאו.

 

יציאה ל – USB זמינה כדי להבטיח שהמכשירים האישיים נמצאים בהישג יד.

 

מחלקת עסקים

מושב המשלב תחכום טכנולוגי עם פונקציונאליות, כדי לשרת את הדרישות של הנוסעים העסקיים. המושב יורד למצב של 132 מעלות באורך 78 אינץ' עם כרית ארגונומית משופרת.

 

נוספו עוד שני מצבי ישיבה :" Z " ו- "שיזוף" בעקבות סקר מעמיק בקרב הלקוחות. בנוסף, נוספו מרחבי אחסון בצידי המושבים ומקום מיוחד לאחסון מחשב הנייד.

 

לשירות הנוסעים מסך מגע LCD 18 אינץ' עם מערכת KrisWorld הדומה לזו של מחלקה ראשונה.

 

מחלקת תיירים

מושבים בעיצוב עכשווי  נוחים במיוחד עם מרחב אישי גדול ומקום משופר לרגליים. כריות ומשענות מושבים לתמיכה נוספת לצוואר.

 

מסך מגע 11.1 אינץ' ומערכת KrisWorld משוכללת

https://www.youtube.com/watch?v=iBwaC1BwkaU

Exit mobile version