בימים אלה מציעה אוסטריאן איירליינס את שירות myAustrian Messenger. מדובר בסייען וירטואלי וחינמי המספק תמיכה ללקוחות ומענה לשאלות באמצעות המסנג'ר של פייסבוק. התשובות ניתנות בתוך שניות ובכל שעה ביממה. לדוגמה, הסייען עונה על שאלות לגבי סטטוס הטיסה , המטען והשירות כמו למשל אפשרות שימוש בטרקלין בשדה התעופה. הוא גם מסייע לנוסעים לחפש טיסות של אוסטריאן ואם יתבקש לכך, יציע גם רעיונות לנסיעות. המערכת נשענת על תיבת צ'ט אוטומטית של שאלות ותשובות. "היתרון ללקוחות הוא שהם יכולים לקבל מענה לשאלתם בתוך שניות ובכל שעה ביממה," מסביר רולף קולר, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, הכוללת את חברות התעופה לופטהנזה, סוויס ואוסטריאן ארליינס. עוד מוסיף קולר כי : "מי שמעדיף מענה אנושי יוכל להמשיך להיעזר בצוות שירות הלקוחות של אוסטריאן איירליינס."
פיתוח מתמשך והרחבת השירותים
בשלב הראשון ניתן יהיה לתקשר עם myAustrian Messenger בשפה האנגלית בלבד. הודות להמשך עבודת הפיתוח ויכולת הלמידה העצמית של מנגנון הצ'אט, שירות myAustrian Messenger יהיה זמין בעתיד הקרוב גם בגרמנית ובשפות אחרות. בנוסף מתכננת אוסטריאן להשיק שירותים נוספים, כגון תמיכה ברישום מקוון לטיסה לדוגמא תמיכה בשירות צ'ק אין באון ליין.
למידע נוסף על אודות שירות myAustrian Messenger, בקרו באתר האינטרנט
https://www.youtube.com/watch?v=YeL68gXc3mE