Site icon IAS

סטס מיסז?ניקוב מסיים קדנציה

שמואל מרום, יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל מסכם את תקופת הקדנציה של סטס מיסז'ניקוב כשר תיירות:" לפני מספר שבועות למדנו שתקופת כהונתה של ממשלת ישראל מסתיימת. עם סיומה של תקופה זו, תבוא לסיום הקדנציה של שר התיירות.

שר התיירות חולל פריצת דרך ממשית בתעשיית התיירות בארבעת השנים האחרונות".

 

"בטרם אמנה את הישגיו הרבים, חשוב להבין את הסיבות שתרמו להצלחתו הרבה של השר ותעשיית התיירות. בראש ובראשונה חשוב לציין שלשר יש היכרות עם ענף תיירות עוד טרם מינויו לשר התיירות".

 

"השר בכהונתו הראשונה בכנסת כיהן כיושב ראש שדולת התיירות ויו"ר ועדת הכספים בה פעל רבות לקידום הענף והסרת חסמים. בנוסף להיכרותו וההבנה בתחום אי אפשר שלא לציין את אהבתו הרבה לתעשיית התיירות".

 

"מיד עם כניסתו למשרד התיירות, השר הוכיח מנהיגות, חשיבה מקצועית תפיסה תיירותית נכונה מלווה עם כושר ביצוע.  הבנתו, השכלתו וניסיונו תרמו לפעולות השיווק המוצלחות של ישראל בשווקים השונים, לא פחות חשוב מכך הייתה היכרותו עם משרד האוצר שסייעה בהשגת תקציבים משמעותיים לשיווק ישראל כיעד מועדף".

 

"בתקופה זו השר ידע לקבל החלטות קשות והוכיח אומץ לב ציבורי. אנו כלשכת מארגני תיירות נכנסת מצאנו אצלו אוזן קשבת ודרך ארץ. העובדה שהשר זכה לראות בימי כהונתו את פרי עמלו, מוכיחה ומזכירה שוב לכולנו את חשיבות ענף התיירות. תעשייה שתורמת רבות לכלכלת ישראל, תעשייה שיוצרת מקומות עבודה חדשים ומשפרת את תדמיתה של ישראל בעולם".

 

 "כל אלה הפכו את ישראל ליעד תיירותי מועדף למיליוני תיירים, וזאת למרות המשבר הכלכלי העולמי ולמרות המציאות הגיאו-פוליטית האזורית. הקדנציה של שר התיירות וצוות משרדו, היא קדנציה ברוכה, הצלחותיה היו מיידיות ומתבטאות בין היתר בנתונים המשתקפים בכניסות המבקרים והתיירים לישראל, ובאותה עת מלווה בהחלטות שיישומן יאפשר צמיחה של תעשיית התיירות למקום ראוי בכלכלת ישראל".

 

"לי אישית הייתה הזכות לעבוד עם שרי תיירות רבים אך העובדה שמילאת קדנציה מלאה סייעה רבות להשגת היעדים השונים .לסיכום, ללשכת מארגני תיירות נכנסת יש תפקיד מרכזי בתעשיית התיירות בישראל. הייתה לנו הזכות לעבוד עמך במהלך ארבעת השנים האחרונות לתרום מניסיוננו ולהכירך מקרוב".

 

"אנו מבקשים להודות לך ולאחל לך המשך הצלחה בעשייתך הפוליטית בשנים הבאות".

Exit mobile version