Site icon IAS

סגנון בריא וספורטיבי במלון ענבל

מלון ענבל בירושלים מודיע היום על יוזמה חדשנית לקידום סגנון חיים ספורטיבי ובריא. המלון יציע לאורחיו מגוון של אפשרויות ושירותים התומכים בניהול אורח חיים מאוזן ובריא, שישלימו את חוויית האירוח המפנקת ברמת 5 כוכבים דה לוקס אליה מורגלים אורחי המלון. מלון ענבל הוא מלון היוקרה הראשון בירושלים החורט על דגלו סגנון חיים בריא וספורטיבי, ונושא זה ישולב בכל השירותים השונים שמעניק המלון.

 

במסגרת זו, יושקו בחודשים הקרובים מגוון שירותים ופעילויות ייחודיות, כגון: תפריט בריאות חדש הכולל סימונים תזונתיים, שירות השכרת אופניים לחוויית תיירות ספורטיבית, טיולי אופניים מודרכים ברחבי ירושלים, מועדון הבריאות והספא יעבור לטיפולים באמצעות חומרים טבעיים בלבד, המלון יקיים סופי שבוע ספורטיביים עם אימוני כושר ייחודיים ותפריטים מותאמים לפעילות גופנית, ועוד. חידושים אלו יצטרפו לחדר הכושר המשוכלל של המלון המאובזר בציוד משוכלל של Technogym הכולל 13 מכשירים אירוביים, ולבריכת השחייה הסמי-אולימפית, המקורה ומחוממת בחורף.

 

אלכס הרמן, סמנכ"ל שיווק ומכירות במלון ענבל אמר: "בחרנו לפתח בכל מתקני המלון שירותים המקדמים ניהול אורח חיים בריא וספורטיבי משום שאנו מאמינים כי אורחינו יראו בכך ערך מוסף. חווית החופשה המפנקת ברמת חמישה כוכבים דה לוקס, אשר מלון ענבל מציע לאורחיו, היא איכותית ונעימה יותר כאשר היא לא באה על חשבון ערכים בריאותיים והפרת השגרה הקולינרית והספורטיבית, אלא תומכת בה."

Exit mobile version