Site icon IAS

סאן דור למאלגה

מיקי שטרסבורגר, מנכ"ל סאן דור: "אנו גאים להשיק טיסות סדירות למלאגה החל מחודש מאי. מלאגה, שהינה מרכז עסקי, תעשייתי ותיירותי מהחשובים בספרד, מהווה נדבך טבעי לרשת הנתיבים המתפתחת של קבוצת אל על לאזור המונה כ – 6 יעדים לצד ברצלונה, מדריד, ולנסיה, איביזה וליסבון. מלאגה, עשירה במורשת ותרבות יהודית, עיר הולדתו של רבי שלמה אבן גבירול, מהווה גם נקודת גישה קלה לביקור במרוקו. בכוונת החברה גם להשקיע משאבים ולנצל פתיחת הנתיב לחיזוק התיירות הנכנסת מספרד לישראל".

העיר מלאגה ממוקמת בחבל אנדלוסיה, בדרומה של ספרד, מציעה למבקרים בה מרכז היסטורי מרתק, רחובות צרים ויפים, מורשת תור הזהב של יהדות ספרד, ארכיטקטורה ייחודית, וכמובן טאפאסים וברים מצוינים לרוב וסצנת חיי לילה שוקקת במיוחד.

מזג האוויר הנוח הופך את היעד לאזור מושלם לביקור בכל עונות השנה ופרט בתקופת האביב, הקיץ והסתיו.

מלאגה, עיר הולדתו של פיקאסו, מהווה שער כניסה לרצועת החוף המרהיבה של Costa del Sol ("חוף השמש") המתפרשת על פני כ – 200 ק"מ. בין האטרקציות המרכזיות בעיר מבצר אלקזבה (Alcazaba), מצודת גי'ברלפארו (Castillo de Gibralfaro) והקתדרלה העירונית.

היעד מהווה נקודת יציאה מצוינת לטיולים בכל חבל אנדלוסיה הקסום, הכולל הערים המפורסמות סביליה, גרנדה קורדובה ומרבייה וסמוך לקצה היבשת – מייצר גיברלטר.

כמו כן, ממאלגה קישוריות נוחה למרוקו וכמובן ניתן לשלב את כרטיס הטיסה ליעד עם כל אחד מיעדי קבוצת אל על האחרים ברחבי ספרד ופורטוגל (ברצלונה, מדריד, ולנסיה, איביזה ופורטוגל).

חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על, צוברים נקודות על טיסות אלו.

זמני טיסות:

LY5165 – המראה מתל אביב בשעה 18:05, נחיתה במלאגה בשעה 22:50, זמן מקומי

LY5166 – המראה ממלאגה בשעה 23:55, נחיתה בתל אביב בשעה 06:05, זמן מקומי

עדי הנגבי, מנהלת השיווק של סאן דור: "אנו שמחים להציע לקהל הישראלי יעד נוסף בספרד, האהובה על קהל הנופשים הישראלי. ביקור במלאגה מאפשר מגוון רחב של חופשות – "הפסקה עירונית", טיולי רכב בחבל אנדלוסיה או חופשה מושלמת בחופי קוסטה דל סול."

 

Exit mobile version