Site icon IAS

סאן דור בשת"פ מוזיקלי ראשון מסוגו לקראת הופעה של אד שירן

מימין גל גרשון, איל קרוליצקי ואמיר קיש. צילום דוברות אל על

הבוקר (ו'), המריאה טיסה 5531LY של סאן דור ללרנקה, כחלק משיתוף פעולה ראשון מסוגו של מועדון "יחד בשבילך" מבית ההסתדרות עם חברת סאן דור מקבוצת אל על וחברת Ticketmaster ישראל. במסגרת שיתוף הפעולה, הטיסה הייעודית המריאה עם עשרות מעריצי אד שירן, שהם לקוחות "ביחד בשבילך", אשר רכשו חבילת "MUSIC" ללרנקה שבקפריסין, שכוללת טיסות הלוך-חזור של סאן דור, לינה וסיור בלרנקה והופעה של הזמר הבריטי האהוב.

היוזמה המשותפת מגיעה על רקע הביקוש הגובר בקרב הישראלים לחוות הופעות של כוכבי מוזיקה בינלאומיים במסגרת סיבוב הופעותיהם בחו"ל, שבאה לידי ביטוי מוגבר בקיץ הנוכחי, כשעשרות אלפי ישראלים טסו להופעות של אומנים אהובים בחו"ל.

מנכ"ל סאן דור מקבוצת אל על, גל גרשון: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם מועדון "ביחד בשבילך" ועם חברת Ticketmaster. לצד הפעלת טיסות סדירות ליעדי נופש קרובים, סאן דור מפעילה טיסות מיוחדות וייעודיות אשר כוללות בין היתר, טיסות של קבוצות ספורט ישראליות למשחקים בחו"ל. כעת אנו נרגשים להציג את שיתוף הפעולה הזה שמביא את הישראלים, במיוחד בתקופה זו, בנוחות ובמהירות להופעות של האומנים האהובים עליהם. מבחינתנו זו רק ההתחלה, ואנו נמשיך להרחיב את שיתוף הפעולה על מנת לאפשר לישראלים לטוס ולחוות הופעות חיות של האומנים הגדולים בעולם".

מנכ"ל מועדון "ביחד בשבילך", איל קרוליצקי: "כחלק מהתפתחות המועדון והעצמת פעילות חו"ל, אנחנו מוציאים טיסה ראשונה של חברי מועדון "ביחד בשבילך" לסוף שבוע מפנק בקפריסין המשלב הופעה של אד שירן, בשיתוף פעולה עם Ticketmaster ישראל וסאן דור. טיסה זו מהווה סנונית ראשונה להמשך שת"פ וחבילות נוספות ומרתקות ברחבי העולם. המועדון מציע בנוסף מגוון רחב של פעילויות בארץ ובחו"ל, ומוביל כיום בזירה הצרכנית ובמלחמתו ביוקר המחייה"

מנכ"ל Ticketmaster ישראל, אמיר קיש: כחלק מהתרחבות הפעילות של Ticketmaster ישראל וכחלק מחברת הכרטיסים הגדולה בעולם החלנו לפתח תיירות תוכן מופעים בשווקים נוספים בהתאם לתכנים הפונים לישראלים. אלה צעדים ראשונים מתוך תוכנית אסטרטגית רחבה שבעתיד תאפשר לישראלים לקבל חבילות תיירות ומופעים במחיר אטרקטיבי ותחת האמינות של Ticketmaster העולמית".

Exit mobile version