Site icon IAS

סאן דור במבצע מכירות עד ה-10 בחודש

קרקוב. העיר המוערכת והשנייה בגודלה בפולין ,צילום Depositphotos

סאן דור מקבוצת אל על מציעה מבצע מכירות מיוחד למכירה עד יום ראשון, ה-10 בחודש. לדברי יאיר ברבי, מנכ"ל סאן דור, החברה משיקה את תחילת העונה החמה ואת יעדיה החדשים במסגרת מבצע מכירה מוקדמת לתקופת האביב ולתחילת הקיץ. "לקוחות שיתכננו את חופשתם מבעוד מועד ויזמינו כרטיסים במסגרת המבצע, ייהנו ממחירים מיוחדים לעונת הנסיעות שבפתח", אמר.

במסגרת המבצע, יינתנו הנחות של עד 80 דולר לנוסע, לטיסה הלוך ושוב בחודשי האביב והקיץ הקרובים. המחירים נעים בין 169 דולר ל-366 דולר.

סאן דור מציעה מגוון חדש של יעדים מעניינים ומאפשרת בחירה בין יעדים קרובים בטיסה שאורכה כשעתיים וחצי כמו טביליסי ואודסה, או ליעד רחוק – עד חמש שעות טיסה – למלאגה, חופשה של "בטן גב" ואוכל טוב כמו בסלוניקי, לצד טיולי טבע מרתקים בשילוב ספורט, כמו בזלצבורג ודוברובניק.

צ'ורצ'חלה – הממתק הגיאוגרי מאגוזים ומיץ ענבים מבושל ומעובה, בטיביליסי. צילום עירית רוזנבלום

כמו כן, מפעילה החברה טיסות ליעדים שמשלבים ביקור באתרים מיוחדים וקניות טובות, כגון קרקוב, העיר השנייה בגודלה בפולין וידועה כאחד ממרכזי המדע, התרבות והאמנות המשמעותיים, או העיר מלאגה, השוכנת על רצועת החוף קוסטה דל סול שבדרום ספרד ומציעה שילוב מנצח של חופים יפים, אתרים מעניינים, ערים מקסימות בסביבתה וחיי לילה תוססים.

המבצע תקף לטיסות מישראל בלבד. ההצעות הן בתאריכים נבחרים, עד גמר המלאי, בכפוף ללוח הזמנים ומועדי תחילת הטיסות ליעדים שמשתתפים במבצע  ובכפוף לזמינות המושבים. מחיר המבצע אינו כולל הושבה מראש וכבודה לבטן המטוס. למבצע הוקצו כ-1,000 כרטיסים בתאריכים ובטיסות נבחרים. המחירים כוללים מיסי נמל.

Exit mobile version