Site icon IAS

נתניאל פייפר מונה לסגן נשיא בכיר לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה

דלתא איירליינס מינתה את נתניאל פייפר (Nathaniel Pieper) לעמדת סגן נשיא בכיר – אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, החל מאוגוסט 2015. נתניאל יחליף את פרי קנטרוטי (Perry Cantarutti), אשר יעזוב את דלתא באופן זמני לברית התעופה הגלובלית SkyTeam כדי למלא תפקיד מנכ"ל (CEO)/דירקטור מנהל.

 

לפייפר, שמקום מושבו פריז, יהיה אחריות לכל הפעילויות המסחריות של דלתא באירופה, המזה"ת ואפריקה, כולל מקסום אפשרויות הגידול לטווח ארוך של הסכם הג'וינט ונצ'ור של דלתא עם אייר פרנס KLM ואליטליה – הברית הטרנס-אטלנטית הגדולה בתעשייה – כמו גם בנושא השותפות עם וירג'ין אטלנטיק איירווייס.

פייפר ידווח ישירות לנשיא דלתא, אד בסטיאן (Ed Bastian).

 

"ההישגים יוצאי הדופן של נט בתחום אסטרטגיית ניהול צי, בשילוב עם ניסיונו בעיצוב שותפויות ברמה עולמית, ישאירו את דלתא במסלול ההצלחה הטרנס-אטלנטי, וימשיכו את העבודה הנהדרת שהושגה תחת פרי קנטרוטי", מסר אד בסטיאן.

 

כוותיק בתעשיית התעופה עם 18 שנות ניסיון, פייפר כיהן בעברו כסגן נשיא דלתא לאסטרטגיית צי ועסקאות, אחראי לאסטרטגיה, אנליזה, רכישות, פריסה והשקעות ב-1300 מטוסי הקו הראשי והאזורי של החברה. במהלך 5 השנים האחרונות, דלתא רכשה יותר מ-400 מטוסים כחלק מאסטרטגיית אופטימיזציית הצי שלה, במהלכן פייפר הוביל 7 מערכות של רכישת מטוסים.

 

משהצטרף למחלקת המימון של נורת'ווסט איירליינס ב-1997, פייפר החזיק במספר תפקידים מובילים בנורת'ווסט כולל סגן נשיא להתקשרויות, שם הוביל את הג'וינט ונצ'ור הטרנס אטלנטי החדשני של נורת'ווסט עם KLM. הוא אף כיהן כסגן יו"ר SkyTeam.

 

פייפר מחזיק בתואר ראשון בהיסטוריה מאוניברסיטת דיוק ובתואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, אסטרטגיה וניהול תחבורה מבית הספר קלוג לניהול של אוניברסיטת נורת'ווסטרן.

Exit mobile version