Site icon IAS

נציגים בכירים של חברת אול ניפון איירווייז מבקרים בישראל

מר יוטקה איטו  (Yutaka Ito) , סגן נשיא חברת התעופה היפנית, הגדולה ביותר ומהמובילות בעולם –  אול ניפון אירווייז, הגיע לביקור ייחודי בישראל לרגל כניסתה והתחלת פעילותה הרשמית של החברה בשוק הישראלי. אול ניפון החלה בחודש דצמבר 2015  בפעילות מכירות חדשה בישראל על ידי הצעת מוצר חדש ומכירת טיסות מת"א לטוקיו החל  מ-1048 דולר הלוך חזור במחלקת תיירים והחל מ-3100 דולר במחלקת עסקים.

היום (ג') נפגשו בכירי החברה היפנית עם שר התיירות יריב לוין, שאמר: " שמחתי לארח את נציגי חברת אול ניפון איירווייז ולשמוע מהם על פעילותם בעולם ועל התחלת פעילותם בישראל. כולי תקווה שיפתח בהקדם קו תעופה ישיר בין יפן וישראל אשר יהיה צעד חשוב ומשמעותי בקידום התיירות ממנה לישראל. הבטחתי לנציגי החברה לעשות כמיטב יכולתי על מנת לסייע לקידום מהלך זה באמצעות פעילות שיווקית של משרד התיירות או בכל דרך אחרת.״

סגן נשיא אול ניפון איירווייז , מר יוטקה איטו במפגש עם שר התיירות: "אנחנו שמחים מאד על כניסתנו והתחלת פעילותנו בישראל. השוק הישראלי מאד חשוב לנו ואנחנו מזהים את הפוטנציאל הרב והגדל בהתעניינות ובתנועת הנוסעים בין שתי המדינות. אנו מציעים מוצר חדש, איכותי ביותר ומשתלם למטיילים ואנשי העסקים הישראלים הרוצים לבקר ביפן, כמו גם ליפנים הרוצים לבקר בישראל".

במפגש עם שר התיירות יריב לוין נכחו גם שיאקו דמפסי ( Chieko Dempsey) מנהלת בכירה למכירות ושיווק באול ניפון איירווייז ויקי כהן, נציג ומנהל אול ניפון ישראל.

במסגרת כניסתה הרשמית לשוק הישראלי, לראשונה תמכור החברה כרטיסים מת"א לטוקיו דרך האתר האינטרנט הבינלאומי בנוסף, אול ניפון איירווייז הצטרפה גם למערכת הבי.אס.פי המקומית המאפשרת לסוכני הנסיעות הישראלים לראשונה למכור ולכרטס בעצמם ובמידי את כרטיסי הטיסה של החברה.

בשלב ראשון, ANA מציעה לנוסעים הישראלים כרטיסי טיסה במחירים אטרקטיביים מת"א לטוקיו ולכ-120 ערים בתוך יפן אליהם טסה החברה.  הנוסעים הישראלים יכולים לטוס לטוקיו עם ANA דרך מספר ערים מרכזיות באירופה בהן החברה פועלת כמו: פרנקפורט, מינכן, דיסלדורף, בריסל, לונדון ופאריס ומשם בטיסות ישירות של ANA לטוקיו. הטיסות יהיו במטוסי החדשים והטובים ביותר של ANA כמו: בואינג דרימליינר 787-9 ו- 787-8. הטיסות מישראל לאירופה שכלולות כבר במחיר הכרטיס שיימכר על ידי ANA, יבוצעו על ידי חברות אל על, בריסל איירליינס ולופטהנזה, דבר שיאפשר לנוסע הישראלי גמישות רבה בהתאם לצרכיו ולוח הזמנים הרצוי. לדוגמא, הטיסה היוצאת מתל אביב לבריסל ומשם לטוקיו אורכת  כ- 17 שעות. הכרטיסים הנמכרים הם לארבעה סוגי מחלקות: תיירים, תיירים פרמיום, עסקים וראשונה. הזמנת כרטיס במחלקת פרמיום ומעלה מאפשרת כניסה לטרקליני העסקים השונים של החברה בשדות התעופה באירופה וביפן.

חברת התעופה אול ניפון איירווייז הינה חברת התעופה הגדולה ביותר ביפן מבחינת כמות הנוסעים ומחזור המכירות. החברה התחילה את דרכה בשנת 1952 ונחשבת לאחת הטובות, היצירתיות והמצליחות ביותר בעולם. החברה מפעילה כיום 74 קוים בינלאומיים ו-120 קוים בתוך יפן בה יש לה את מגוון היעדים הגדול ביותר. לחברה יש 35,000 עובדים וצי של כ-243 מטוסים. אול ניפון  היא חברת התעופה הראשונה ובעלת הצי הגדול ביותר של מטוס הבואינג 787 דרימליינר. בשנת 2014 הטיסה החברה 50.4 מיליון נוסעים. מועדון הנוסע המתמיד של החברה מונה יותר מ-26 מיליון חברים. אול ניפון  חברה בברית התעופה סטאר אלייאנס משנת 1999.

יקי כהן –  נציג ומנהל  אול ניפון ישראל: "אני גאה לנהל את פעילות אול ניפון איירווייז בישראל.  ANA  הינה חברה מצטיינת ומובילה בכל קנה מידה. הנוסע הישראלי יוכל כעת ליהנות מטיסה איכותית ביותר ולחוות את החוויה היפנית הייחודית כבר מרגע עלייתו למטוס ונסיעתו, כל זאת במחירים משתלמים שיהפכו את הנסיעה לנעימה וכדאית ביותר ובכך גם את יפן וישראל לנגישות יותר מתמיד".

מר אוסמו מארויימה – שגרירות יפן בישראל: " אני מברך את אול ניפון איירווייז על התחלתם פעילותם. ליפן יש הרבה מאד מה להציע בכל תחום אפשרי למטייל ואיש העסקים הישראלי. אני מאמין כי מהלך חשוב זה יתרום רבות לחיזוק והגדלת התיירות בין שתי המדינות". מר אוסמו הציג במהלך מפגש העיתונאים מסמך מעניין המשווה בין מחירי מוצרי תיירות וצריכה בישראל וביפן כהוכחה לכך שקיימת סטיגמה שיפן היא ארץ יקרה לתייר. במסמך נכתב כי בארץ השמש העולה ניתן למצוא מגוון רחב של אפשרויות לינה, כרטיסים שונים עבור תחבורה ציבורית , הנחות על ביקור באתרים תיירותיים ועוד. כל אלה הופכים את יפן ליעד תיירותי בר השגה, אפילו עבור מי שמטיילים עם תקציב מבוקר. לכן מומלץ להקדיש זמן ומחשבה על מנת לבחור את האופציות שהכי מתאימות לטיול שלכם. דוגמא למחירים של מוצרים שכיחים הנרכשים בד"כ בטיולים בחו"ל: פחית קולה (350 מ') – 130 ין = 4.06 ש"ח , מים מינרלים (500 מ"ל) – 130 ין = 4.06 ש"ח , המבורגר במקדונלדס – 100 ין = 3.13 ש"ח. גם איכות הלינה והמחירים ביפן עומדים בקנה אחד עם רוב המדינות המפותחות וניתן למצוא מלון שיתאים לכל טעם וכיס. לדוגמא: מלון לאנשי עסקים (חדר יחיד במרכז טוקיו) עולה 7300 ין = 228 ש"ח.

נציגי חברת התעופה אול ניפון איירווייז, ציינו במפגש העיתונאים כי בשלב זה אין בכוונתם להפעיל טיסות ישירות בין יפן וישראל והאפשרות אולי תיבדק שוב בעתיד.

 

 

 

Exit mobile version