Site icon IAS

נמשך מבצע ההטסה והסיוע לישראל של אל על

טיסות המטען של אל על צילום דוברות אל על

מבצע הטסות המטען של אל על נמשך- מטוס דרימליינר של אל על צפוי להמריא מחר (ב׳) מניו יורק כשעל סיפונו ציוד רפואי, ציוד אלמנטרי וציוד ללוחמי צה״ל במימון קבוצת הפניקס ועמותת ׳עמודים׳ ביחד עם אל על.

הטיסה תופעל במסגרת מבצע הטסה וסיוע לישראל של אל על, קבוצת הפניקס ועמותת ׳עמודים׳. על מטוס הדרימליינר 787-9 שיעשה דרכו לישראל, יועמס ציוד רב בבטן המטוס ועל גבי המושבים בתא הנוסעים.

המטען בשווי של מאות אלפי דולרים כולל ציוד רפואי חיוני לרבות ערכות עזרה ראשונה, חוסמי עורקים, ציוד חבישה, אלונקות המיועדות למד״א וציוד לבתי חולים. עוד כולל המטען ביגוד תרמי ללוחמי צה״ל וציוד אזרחי שנרכש למשפחות העוטף.

טיסה זו מצטרפת לשתי הטיסות שנחתו בישראל בשבוע שעבר כשעל סיפונן יותר מ-30 טון מטען הכולל ציוד חיוני רב מניו יורק. המטען ששונע ארצה בשבוע שעבר נאסף ונתרם על ידי העמותות ׳עמודים׳ ו-Israel Friends US והוטס במימון של אל על ושל העמותות

אל על נרתמה למאמץ הלאומי מיומה הראשון של המלחמה. מאז הטיסה יותר מ-200 אלף נוסעים מתוכם יותר מ-100 אלף נוסעים שחזרו לישראל. החברה הפעילה בתקופה זו כ-1,400 טיסות, עשרות מהן טיסות תגבור שהוסיפה על פי צורך להשבת ישראלים מיעדים שונים ברחבי העולם. בנוסף, אל על פועלת על מנת לאפשר להטיס מטען חיוני לישראל מיעדים שונים ככל שיידרש ולהוות את הגשר המחבר בין ישראל לעולם בימי השגרה ובחירום.

Exit mobile version