Site icon IAS

נמל התעופה של קטניה, שבסיציליה נפתח מחדש

נמל התעופה של קטניה. צילום Depositphotos

אתר IAS דיווח ב-17 ביולי כי בנמל התעופה של קטניה הופסקו הטיסות בעקבות שריפה שפרצה בקומות התחתונות של הטרמינל (לכתבה). על פי הודעת נמל התעופה הטיסות חודשו אתמול (ה') באמצעות טרמינל ארעי, הודות לפעולה משותפת של חברת הניהול (DSF) וחיל האוויר.

הטרמינל הארעי נפתח בין טרמינל B ו-C וכולל שטח של 500 מ"ר, בו מבוצעות הבדיקות הביטחוניות ושער העלייה למטוסים. כעת, נמל התעופה צפוי להגדיל את מספר הטיסות מ-10 ל-14 בשעה, במקום 21 טיסות כשהיה בפעילות מלאה.

הטיסות מחוץ לאזור שנגן עדיין מושבתות, כולל הטיסות מתל אביב המופעלות על ידי חברת הלואו קוסט וויזאייר. בשלב זה נרשמים עיכובים וביטולים, כמו גם תורים ארוכים.

מטוס איירבוס A320 של וויזאייר. צילום יח"צ

קטניה, היא עיר נמל בסיציליה, שבאיטליה והשנייה בגודלה בסיציליה, אחרי פלרמו. קטניה שוכנת לחופי מפרץ קטניה ולרגלי הר הגעש אטנה שבעבר נפגעה על ידיו מספר פעמים, למשל בשנת 1669. בשנת 1693 נהרסה העיר ברעידת אדמה ונבנתה כמעט מחדש.

נמל התעופה של פלרמו מרחיב את פעילותו במטרה להקל על תנועת הנוסעים לאי סיציליה וממנו. נוספו עמדות לבדיקות ביטחוניות, הטרמינל יורחב עד ה-15 באוגוסט, ואזורי מסחר חדשים יפתחו עד ה-7 באוגוסט.

Exit mobile version