Site icon IAS

נמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי מתחדש בספא יוקרתי

Be Relax ספא -בטרקלין איתיחאד איירווייז של נמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי. צילום freepik

איתיחאד איירווייז (Etihad Airways), חברת התעופה הלאומית של אמירות אבו דאבי הודיעה על שיתוף פעולה עם Be Relax, מותג הספא המוביל בעולם בנמלי תעופה. שני המותגים חנכו ספא חדש בטרקלין חברת התעופה, הממוקם בטרמינל A של נמל התעופה הבינלאומי באבו דאבי.

הספא החדש הוא לא רק מקום להירגע בו – הוא מגלם את החזון המשותף של Be Relax ו-Etihad Airways להפוך את הבריאות לאבן יסוד בחוויית המסע. ספא Be Relax, נגיש הן לאורחי טרקלין חברת התעופה והן לכל הנוסעים העוברים במקום, ללא צורך בהזמנה מראש או חברות בלעדית.

טורקי אל חמאדי (Turky Al Hammadi), מנהלת מוצר ואירוח בחברת Etihad Airways, אמרה: "בין אם יוצאים מאבו דאבי או בטיסת המשך, אנו שמחים לקבל את פני האורחים שלנו ליהנות מהספא Be Relax הממוקם בטרקלין הפרימיום שלנו. בכל הנוגע לפינוק, השותפים שלנו, Be Relax הם מומחים ביצירת חווית ספא ​​מפנקת ומחדשת. השירותים מתוזמנים בצורה גמישה כדי לאפשר לאורחים שלנו להפיק את המרב מזמנם בשדה התעופה ולהגיע ליעדם בתחושת נינוחות ורעננים".

הספא החדש מציע לקהל הלקוחות ליהנות משני מוצרים מובילים, Valmont, שם מכובד בתחום טיפוח העור, בעוד Philip Martin's, מותג איטלקי פרימיום המציע מוצרים לגוף ולטיפוח השיער.

Exit mobile version