Site icon IAS

נמחקה בקשה ייצוגית נגד החברות אל על ודיינרס

דנקן לורנס נציג הולנד לאירוויזיון (באמצע) בטיסת אל על היום מאמסטרדם לישראל. צילום Machtelt Mostert

חברת כנפיים אחזקות, החברה-האם של אל על, הודיעה הערב כי היום ניתן פסק דין במסגרתו קיבל בית המשפט המחוזי בחיפה את הבקשה לסילוק על הסף שהגישו אל על ודיינרס והורה על מחיקת בקשה לתביעה ייצוגית, תוך חיוב המבקש בהוצאות אל על ודיינרס בסך כולל של 30,000 שקל  – 15,000 שקל לכל אחת.

פליי קארד של אל על

ב-19 באוקטובר 2017 דיווחה החברה-הבת בדבר בקשה לאישור תובענה כייצוגית אשר הוגשה כנגד אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ  וכנגד חברת דיינרס קלוב ישראל בע"מ בבית המשפט המחוזי בחיפה בסכום של כ-66 מיליוני שקלים (ולחילופין בסכום של 300 מיליוני שקלים). במסגרת הבקשה נטען כי שתי החברות מטעות במכוון בפרסומיהן את חברי מועדון הנוסע המתמיד, מחזיקי כרטיס האשראי מסוג פליי קארד, בנוגע לאופן חישוב נקודות הטיסה הנצברות עבור שימוש כנקודות טיסה וכן עבור שדרוג או שמירה על מעמד חבר המועדון ואינן מציינות כי קיימת מגבלה על סך הנקודות החודשי אשר ניתן לצבור בעת שימוש בכרטיס במסגרת תשלום למשרדי ממשלה,

כאמור, היום פסק השופט נגד מגיש הבקשה, שנמחקה והמבקש חוייב בהוצאות.

המשלחת ההולנדית לאירוויזיון הגיעה עם אל על

ערכה ממותגת בדמותה של דנה אינטרנשיונל שאל על מחלקת בטיסות

ועוד אירוע משמח: אל על אירחה היום את המשלחת ההולנדית לאירוויזיון עם הנציג של המדינה לתחרות הזמר, דנקן לורנס, בטיסה LY338 מאמסטרדם לישראל.

במהלך הטיסה הפתיע צוות הדיילים את חברי המשלחת ההולנדית ואת יתר הנוסעים בערכת מתנה מיוחדת שהשיקה החברה לקראת האירוויזיון, הכוללת פריטים ממותגים בדמותה של הזמרת דנה אינטרנשיונל.

במסגרת ציון חגיגות האירוויזיון, ייהנו נוסעי אל על מפעילות חווייתית בטיסות נבחרות מאירופה בשבועיים הקרובים:  מפריז, לונדון, מדריד, מילאנו, בריסל, פרנקפורט וציריך. המהלך הינו חלק מקמפיין שלה לרגל האירוויזיון בכיכובה של דנה אינטרנשיונל, במסגרתו היא מלמדת את התיירים שיגיעו לישראל מילים ומושגים שימושיים בעברית בדרכה המשעשעת.

Exit mobile version