Site icon IAS

נירנברג- יעד חדש של גרמניה איירליינס מישראל

חברת התעופה הגרמנית "גרמניה איירליינס" שהחלה בפעילותה הסדירה בישראל במרץ 2015 עם השקת והפעלת טיסות ישירות וסדירות מתל אביב להמבורג ומנובמבר 2015 הוסיפה ופתחה גם קו טיסות ישירות וסדירות מת"א לדיסלדורף, מגדילה את פעילותה ותפתח קו תעופה שלישי וייחודי של טיסות ישירות וסדירות מת"א לנירנברג.

קו התעופה השלישי מת"א לנירנברג יופעל פעמיים בשבוע בימים שני וחמישי ויצא גם הוא מטרמינל 3 בנתב"ג. מכירת הכרטיסים כבר החלה במחירים של החל מ-79 יורו לכיוון בשירות מלא וכ-158 יורו לטיסות הלוך חזור כולל מיסים כאשר הטיסות יחלו בנובמבר 2017. 

גרמניה איירליינס כבר מפעילה טיסות ישירות מת"א להמבורג פעמיים בשבוע, בימי שני וחמישי ומת"א לדיסלדורף גם כן פעמיים בשבוע באותם ימים. החברה כבר הודיעה שהחל משבוע הבא – 7/11/2016 תגדיל את תדירות הטיסות מת"א לדיסלדורף לשלוש פעמים בשבוע כך שיופעלו בימי ראשון, שני וחמישי.

גרמניה איירליינס מציעה שירות מלא על טיסותיה מת"א הכלול במחיר הכרטיס.  השרות כולל : ארוחה חמה, משקאות קלים וחמים, מזוודה במשקל של עד 25 ק"ג, כבודת יד במשקל של עד 6 ק"ג, סרטים באורך מלא באיכות HD, מגוון תכניות בידור ושמע, צ'ק אין (בידוק) בשדה התעופה ללא עלות וכו'. הטיסות יוצאות מטרמינל 3 בנמל התעופה בן גוריון.

גרמניה איירליינס הודיעה בימים אלה על פתיחת בסיס חדש בשדה התעופה של נירנברג. בעקבות כך תחל החברה בהפעלת טיסות ישירות מנירנברג ליעדים שונים כבר מלוח חורף 2016/2017 , בין היעדים הראשונים: גרנד קנריה, טנריף, פוארטוונטורה ולנזרוטה באוקיינוס האטלנטי ובהמשך לכ-13 יעדים נוספים ביניהם: פלמה דה מיורקה, פארו בפורטוגל, איביזה, רייקאוויק, סאמוס, רודוס ופאפוס וכאמור ת"א. בעקבות פתיחת הבסיס החדש בנירנברג, גרמניה איירליינס תטוס מ-13 שדות תעופה בגרמניה ליעדים באירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון. 

בקיץ 2017 יצטרף לצי המטוסים מטוס איירבוס 321A ומטוס בואינג 737, מה שיגדיל את צי החברה לכ-29 מטוסים. גרמניה איירליינס אף הודיעה ביולי האחרון כי סיכמה עם יצרנית המטוסים האירופאית איירבוס על רכישת 25 מטוסים מסוג A320neo ואפשרות לרכוש 15 מטוסים נוספים מאותו הדגם. רכישה זאת מתווספת להודעת החברה בשנת 2010  על רכישת  חמישה מטוסים חדשים מסוג A320 מאיירבוס. המטוסים יסופקו ויכנסו לצי החברה בצורה הדרגתית, עשרה מטוסים יימסרו במחצית הראשונה של 2020, חמישה מטוסים נוספים ב-2021 ועשרת המטוסים הנותרים יימסרו ב-2022.

קרסטן באלקה, מנכ"ל גרמניה איירליינס: "אנו שמחים להשיק את הבסיס החדש בנירנברג, להגדיל משמעותית את רשת הקווים שלנו וליצור אפשרויות טיסה נוספות ואטרקטיביות כמו הקו לת"א שהינו יעד חשוב ומרכזי שלנו. גרמניה איירליינס מציבה את עצמה כחברה איכותית ובכוונתנו להמשיך להתרחב ולהתחזק".

גדעון טהלר מנכ"ל טל תעופה הנציגה הבלעדית של גרמניה איירליינס בישראל: "פתיחת הקו החדש והייחודי מת"א לנירנברג יעניק אפשרות נוחה ביותר להגיע ישירות לאזור בוואריה היפיפיה והאהוב ע"י קהל המטיילים הישראלי, כמו גם לאנשי העסקים הרבים הנוסעים לשם לעיתים תכופות. העיר נירנברג והאזור הינם מעניינים ביותר ומשמשים נקודה מרכזית להתחלת טיולים באזור המרהיב,  כמו הדרך הרומנטית או היער השחור הנמצא במרחק של כשעתיים נסיעה ברכב. לקו פוטנציאל גדול גם להבאת תיירים נוספים ארצה, מהמטרופולין הגדול המקיף את העיר".

חברת התעופה "גרמניה איירליינס" היא חברת תעופה עצמאית בגרמניה שמציינת השנה 30 שנות פעילות מוצלחת. החברה מטיסה כ-2.8 מיליון נוסעים בשנה. טיסותיה יוצאות מכ-20 יעדים באירופה לכ-40 יעדים נוספים באירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון. החברה מציעה שירות מלא על טיסותיה הכוללים ארוחה, משקאות, מגזינים ובידור אישי כמו גם מזוודה עד 25 ק"ג כלולה במחיר. לגרמניה חברת אחות בשוויץ, חברת אחזקת מטוסים משלה והיא אף פועלת מבסיסים נוספים באירופה כמו טולוז בצרפת.

העיר נירנברג הינה העיר השנייה בגודלה באזור בוואריה בגרמניה ומאכלסת כחצי מיליון תושבים. יחד עם ערים נוספות בסביבה כמו ארלנגן ופירט, היא מהווה מטרופולין מרכזי של כ-2.5 מיליון תושבים.

 

Exit mobile version