Site icon IAS

נחתם הסכם קוד שייר ושיתוף מועדונים בין אל על לוירג'ין אטלנטיק

מימין: סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, שלומי זפרני, מנכ"ל וירג'ין אטלנטיק, שי ויס, מנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה וסמנכ"ל מסחר בוירג'ין אטלנטיק, יוהא ג׳רווינן. צילום דוברות אל על

חברת אל על חתמה על הסכם שיתוף קוד (Codeshare) והסכם שיתוף מועדונים עם חברת התעופה הבריטית וירג'ין אטלנטיק, שחברה בברית התעופה העולמית "SkyTeam". שיתוף הפעולה נחתם במסגרת כנס IATA AGM שמתקיים השבוע בדובאי בהשתתפות בכירי ענף התעופה בעולם. על הסכמי שיתוף הפעולה חתמו מנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה ומנכ"ל וירג'ין אטלנטיק העולמית, שי ויס.

במסגרת שיתוף הפעולה יוכלו לקוחות שתי החברות לטוס בקו תל אביב-לונדון (הית'רו) בטיסות המבוצעות על ידי אל על ועל ידי וירג'ין אטלנטיק בקוד משותף – הקוד של אל על (LY) יתווסף לטיסות שתפעיל וירג'ין אטלנטיק בקו, והקוד של וירג'ין אטלנטיק (VS) יתווסף לטיסות שמופעלות על ידי חברת אל על בקו.

מעבר להרחבת הגמישות ושעות הטיסות בקו ת"א-לונדון, חברי המועדונים של שתי החברות יהנו מהטבות הדדיות, כך שיוכלו לצבור ולממש נקודות של מועדון הנוסע המתמיד של אל על או של Flying Club של וירג'ין אטלנטיק בטיסות המופעלות ע"י שתי החברות, גם כאלה שאינן בקו ת"א-לונדון.

מכירת הכרטיסים לטיסות במסגרת שיתוף הפעולה בקו ת"א-לונדון תיפתח ב-10 ביוני לטיסות הממריאות מ-19 ביוני 2024, ותהיה זמינה לרכישה באתר שתי החברות או באמצעות סוכני הנסיעות.

שיתוף הפעולה עם וירג'ין אטלנטיק מצטרף לשיתופי פעולה נוספים אותם השיקה לאחרונה אל על, ביניהם שיתוף הפעולה עם חברת דלתא אייר ליינס האמריקאית, הכולל טיסות בקוד משותף לרבות טיסות המשך למגוון יעדים ביבשת אמריקה והטבות הדדיות לחברי המועדון, שיתוף פעולה עם חברת SAS הסקנדינבית שמאפשר טיסות בקוד משותף ליעדי המשך, וכן שיתוף פעולה עם חברת אייר פראנס הצרפתית המאפשר טיסות בקוד משותף בקו ת"א-פריז.

שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "במסגרת יישום התוכנית האסטרטגית של החברה אנו ממשיכים לפעול להרחבת היצע היעדים, תגבור לוח הטיסות ולהעצמת הערך ללקוחות מועדון הנוסע המתמיד. שיתוף הפעולה עליו חתמנו היום עם וירג'ין אטלנטיק מהווה צעד משמעותי נוסף ביישום התוכנית האסטרטגית של החברה, ומאפשר הרחבת היצע הטיסות באחד הקווים המבוקשים ביותר עבור לקוחות אל על – ת"א-לונדון. עם השקת ההסכם ייהנו לקוחות מועדון הנוסע המתמיד מצבירת נקודות ומימושן על כל טיסות הרשת של וירג'ין אטלנטיק, גם טיסות שאינן בקו ת"א-לונדון. אל על ממשיכה לפעול להרחבת הסכמי שיתוף הפעולה עם חברות מובילות ברחבי העולם לצד הרחבת לוח הטיסות ליעדים המבוקשים".

Exit mobile version