Site icon IAS

נחתם הסכם קוד שייר בין אל על ללוט

גונן אוסישקין ורפאל מילצרסקי, מנכ"לי אל על ולוט. צילום Marta Kusmierz

בטקס חגיגי בוורשה חתמה אתמול אל על על הסכם קוד שייר עם חברת לוט איירליינס, חברת התעופה הלאומית של פולין, במשרדי ההנהלה של החברה. על ההסכם חתמו גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על, ורפאל מילצ'רסקי, מנכ"ל לוט איירליינס.

חברת אל על וחברת לוט גם קיימו טקס משותף באנדרטת לוחמי מרד גטו ורשה בפולין לציון יום צום י' בטבת – יום הקדיש הכללי לשואה

במהלך הטקס, אמר סגן הרב הראשי של פולין קדיש ואת תפילת "אל מלא רחמים" ושני האישים הניחו זרי פרחים. מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על נשא את ספר התורה של החברה במהלך הטקס המרגש.

רפאל מילצרסקי, גונן אוסישקין ומיקי שטרסבורגר, הנושא ספר תורה. צילום Marta Kusmierz

לאחר הטקס ערכו הנהלת חברת אל על והנהלת לוט איירליינס סיור במוזיאון היהודי בוורשה ושמעו עדויות מפיהם של שני ניצולי שואה.

מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין: "הסכם זה מאפשר לאל על להרחיב את לוח הזמנים שאנו מציעים ללקוחותינו הנאמנים לפולין ולאזור כולו. חיזוק הקשרים בין ישראל לפולין כולל תיירות, מורשת, עסקים וענפים נוספים. כעת, שתי חברות התעופה הלאומיות שלנו נמצאות שם כדי להוביל את הדרך במערכת היחסים המתרחבת הזו."

מגוון גדול יותר של יעדים ותדירויות

מנכ"ל לוט איירליינס, רפאל מילצ'רסקי: "אני שמח מאוד על חתימת הסכם הקוד שייר עם חברת אל על, אחת מחברות התעופה הבטוחות והאמינות ביותר בעולם. החל מרגע זה, נשלב ידיים בכדי להשתמש בכל הסינרגיות הקיימות בין הקווים שלנו. בדרך זו, נציע לנוסעים שלנו שירות רחב יותר, אשר יתרום משמעותית לפיתוח היחסים בין מדינותינו".

הסכם הקוד שייר החדש, יופעל החל מיום חמישי ה-20 בחודש, ויכלול את הטיסות המופעלות על ידי שתי חברות התעופה על המסלול בין ורשה לת"א. אל על תציג את הקוד שלה על טיסות המבוצעות ע"י חברת לוט מקרקוב, ורוצלב, גדנסק, לובלין ורז'וב לתל אביב.  בנוסף, אל על תפעיל את הקוד שלה בטיסות של לוט איירליינס מוורשה על חמישה מסלולים בינלאומיים כולל לבוב (אוקראינה), וילנה וקובנה (ליטא), ריגה (לטביה) וטאלין (אסטוניה), בכפוף לשינויים על בסיס לוח הטיסות המופעל.

ההסכם יאפשר שיווק טיסות בקוד אל על (LY) על טיסה שמופעלת על ידי חברת לוט איירליינס (LO), ולהיפך, ובכך מציע לנוסעי החברה מגוון גדול יותר של יעדים ותדירויות.

Exit mobile version