Site icon IAS

נוסע במחלקת יוקרה של וירג'ין אטלנטיק הגשים חלום לקשישה

ווירג'ין אטלנטיק. מפסיקה גם כן לטוס לסין צילום Depositphotos

דיילת החברה ליה איימי ששירתה את נוסעי המחלקה בטיסה שיצאה מלונדון לניו יורק, שיתפה את הסיפור המרגש בעמוד הפייסבוק שלה בפוסט שהפך ויראלי וזכה לאלפי שיתופים ברשתות החברתיות. המחווה המרגשת התרחשה על מטוס ה A330-300 , המשמש את וירג'ין אטלנטיק  גם בטיסות היומיות המבוצעות בין תל אביב ללונדון, כחלק מקו הטיסות הסדירות שהחל את פעילותו הרשמית באוקטובר האחרון.

עפ"י הדיווחים בחו"ל, שני הנוסעים פיתחו ייחסי ידידות כבר בשדה התעופה הית'רו ממנו הם יצאו על אותה הטיסה שהמריאה לשדה התעופה בני יורק. האישה בת ה 88, העונה לשם ויולט נוסעת לעיתים קרובות לניו יורק לבקר את בתה והטיול האחרון שלה, כך מסתבר התקיים לפני הרבה זמן בגלל ניתוח להחלפת ברך שנאלצה לעבור. הנוסע הנדיב, בחור בשם ג'ייק, החליט שאישה מבוגרת יכולה לקבל סיפוק גדול יותר מהמושב שלו במחלקה הראשונה.

לפי דיווחיה של אותה דיילת ויולט "חלמה" לשבת בקדמת המטוס, והנוסע המתחשב השתוקק להגשים לה את החלום " מתוך טוב ליבו". לאחר העלייה למטוס ג'ייק החליף את מושב המחלקה הראשונה שלו במושב של ויולט שהיה ממוקם ממש ליד השירותים במחלקת התיירים ועשה זאת בשקט ובצנעה מבלי למשוך תשומת לב.

"ג'ק ישב בשורת המושבים ליד השירותים ולא הוציא מילה או ביקש שום דבר במהלך הטיסה", ציינה הדיילת, "לא יצר שום מהומה, ולא ניסה למשוך תשומת לב בשום דרך, הוא עשה את המעשה מתוך טוב ליבו מבלי שאף אחד יבקש זאת ממנו".

Exit mobile version