Site icon IAS

נוסעי יונייטד איירליינס נהנים משירות ההזמנות "אובר"

יונייטד איירליינס היא חברת התעופה הראשונה שמציעה ללקוחותיה את שירותי ההסעה של Uber באמצעות האפליקציה שלה לנייד, ומאפשרת לנוסעים להשתמש באפליקציה של United לקבלת שירותים לכל אורך חוויית הנסיעה שלהם.

 

לקוחות עם מכשירים ניידים בפלטפורמות iOS ו-Android יכולים לגשת למידע על שירותי התחבורה הקרקעיים של Uber דרך תפריט אפליקציית United או באמצעות הכרטיסייה "ההזמנות שלי" בהזמנה העדכנית שלהם. האפליקציה תציג את המידע של Uber, כולל סוגי הרכב הזמינים, זמני ההמתנה המשוערים והמחירים. לאחר שהלקוחות בוחרים הסעה, אפליקציית United תעביר אותם באופן אוטומטי לאפליקציית Uber או לאתר האינטרנט של Uber לצורך פתיחת חשבון להשלמת העסקה.

 

לקוחות שנרשמים לשירות Uber דרך אפליקציית United ומשלימים את העסקה הראשונה שלהם, יקבלו 1,000 נקודות MileagePlus למשך זמן מוגבל.

 

"שיתוף הפעולה שלנו עם Uber מאפשר ללקוחות הזדמנויות חדשות לחוויית הנסיעה שלהם," אומר Praveen Sharma, סגן הנשיא שירות לקוחות ביונייטד איירליינס. "לקוחות יכולים להשתמש באפליקציה על מנת להבטיח לעצמם נסיעה נוחה יותר, החל משלב הצ'ק-אין לטיסה בינלאומית מביתם או משרדם, וכלה במציאת אפשרויות מיידיות לתחבורה קרקעית ביעדם הסופי."

 

בחודש יולי, הפכה United Airlines לחברת התעופה הראשונה בארה"ב שמציעה ללקוחותיה את האפשרות לסרוק את דרכוניהם לביצוע צ'ק-אין לטיסות בינלאומיות באמצעות המכשירים הניידים מסוג iOS ו-Android שברשותם. בהמשך השנה, תשיק החברה את אתר united.com המחודש שלה, שיספק ללקוחות חוויית משתמש פשוטה יותר, ברורה יותר ומהירה יותר.

 

כתב העת CIO Magazine העניק לאחרונה ל-United Airlines את אחד מפרסי CIO 100 היוקרתיים שלו, בהכירו במסירותה של חברת התעופה לשיפור חוויית הלקוח באמצעות טכנולוגיה ניידת.

 

Exit mobile version