Site icon IAS

נא להכיר את סייפרוס איירווייס החדשה

זוכרים את סייפרוס איירווייס, חברת התעופה הלאומית של קפריסין שפשטה רגל לפני כשנתיים ? היא קמה לתחייה וחוזרת לבמה לאחר שעברה גלגול נשמות בשם צ'רלי איירליינס.

חברת התעופה הרוסית S7 הקימה לפני כשנה את חברת התעופה הקפריסאית צ'רלי איירליינס והעבירה לרשותה שני מטוסי איירבוס A319 כאשר בתוכנית המקורית שני מטוסי איירבוס A321 היו אמורים להחליפם בהמשך. הנהלת חברת התעופה הרוסית הקימה את החברה לאחר חתימת הסכם עם ממשלת קפריסין לתקופה של 10 שנים.

כעת נודע כי צ'רלי איירליינס תהפוך להיות סייפרוס איירווייס, לאחר שרכשה ממשלת קפריסין את הזכויות לשם של החברה הלאומית לשעבר  ותחל להפעיל טיסות בחודש יוני להרקליון, רודוס ותל אביב. כמו בתוכנית המקורית של צ'רלי איירליינס, בתחילת דרכה תפעיל סייפרוס איירווייס מטוסי איירבוס A319 בהם 134 מושבים ואף תחשוף במהלך השבועות הקרובים שני יעדים נוספים אליהם תפעיל טיסות מלרנקה.

לאחר הפסקת פעילותה של סייפרוס איירווייס המקורית הוקמה חברת Airways TUS (באפריל 2016 ) המפעילה טיסות ישירות וסדירות מתל אביב ללרנקה ופאפוס בנוסף לטיסות מחיפה לאתונה, לרנקה, פאפוס, רודוס וקוס. לחברת התעופה צי של 4 מטוסים מסוג Saab2000  והטיסה עד היום למעלה מ-50 אלף נוסעים. TUS הודיעה לאחרונה על פתיחת 8 קווי תעופה חדשים מלרנקה ל-7 איים ביוון – זקינטוס, קרפטוס, קפלוניה, מיטיליני, סאמוס ורודוס ועל פתיחת קו תעופה מלרנקה לעמאן.

תם ונשלם עוד פרק באגדה התעופתית של המיתולוגיה הקפריסאית…

Exit mobile version